• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

در راستای حمایت از کادر درمان صورت گرفت، تقدیر جهانگیری از بانک آینده برای طرح فرشتگان سلامت

  • کد خبر : 20018
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
در راستای حمایت از کادر درمان صورت گرفت، تقدیر جهانگیری از بانک آینده برای طرح فرشتگان سلامت

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور از اقدام بانک آینده در خصوص ارائه تسهیلات با شرایط آسان و سریع به کادر درمان فعال در سراسر کشور در قالب طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، قدردانی کرد.

به گزارش تجارت آوا ، بانک آینده از اسفند ١٣٩٩ به‌منظور پاس‌داشت جان‌فشانی‌ها و زحمات کادر درمانی کشور در مبارزه با گسترش بیماری کرونا، نسبت به اعطای تسهیلات خرد با شرایط آسان و نرخ ویژه به کادر درمانی فعال کشور در قالب طرح حمایت از فرشتگان سلامت، اقدام کرد.
طی این طرح، تسهیلاتی به‌مبلغ ۲۰۰ (دویست) میلیون ریال به ازای هر فرد، با نرخ ۱۵ (پانزده) درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه (با اقساط ماهیانه)، به‌صورت مستقیم به حساب متقاضیان واریز خواهد شد. پرداخت این تسهیلات به دو شیوه: معرفی گروهی افراد از سوی مراکز درمانی یا مراجعه انفرادی است.
در طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، هیچ‌گونه ضامن از متقاضیان دریافت نشده، تنها در قبال صدور معرفی‌نامه گروهی و نامه تعهد کسر ازحقوق از سوی واحد درمانی، پرداخت، صورت می‌پذیرد.
تاکنون طبق برنامه ریزی های انجام شده بیش از دو هزار نفر از فعالان درمان کشور در سراسر کشور از این تسهیلات بهره برده‌اند و مابقی تا خرداد ماه بر اساس برنامه ریزی، با ترجیح مراکز دولتی پرداخت خواهد شد.   
مرکز ارتباط بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی است.

https://tejaratava.ir/?p=20018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.