• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

دریافت تسهیلات غیرحضوری با سامانه «شمس» بانک صادرات ایران

  • کد خبر : 34811
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
دریافت تسهیلات غیرحضوری با سامانه «شمس» بانک صادرات ایران
معاون طرح و برنامه بانک صادرات ایران از عملیاتی شدن پرداخت اینترنتی تسهیلات مرابحه تا سقف دو میلیارد ریال از طریق سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) این بانک در قالب دو طرح «٦٧» و «تبسم» خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، رضا گودرزی افزود: سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) بانک صادرات ایران به منظور مشتری‌مداری و کاهش حضور غیرضروری مشتریان در شعب، ارتقای بانکداری نوین، افزایش سرعت و امنیت، خدمات پرکاربرد بانکی را به مشتریان ارائه کرده و علاوه بر امکان دریافت تسهیلات متنوع بانکی، در تازه‌ترین خدمت تا سقف دو میلیارد ریال در قالب طرح ۶٧ و تبسم به متقاضیان تسهیلات ارائه می‌کند.

وی با تشریح قابلیت‌های جدید سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر)، سهولت ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان بانک را مورد تاکید قرار داد و افزود: بیش از ٩۶ درصد خدمات بانک صادرات ایران به صورت الکترونیکی و خارج از شعبه انجام می‌شود.

معاون طرح و برنامه بانک صادرات ایران اظهار کرد: برای برخی خدمات مالی نیز در قالب سامانه شمس تمهیداتی در نظر گرفته شده است که درخواست و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و  تهیه جهیزیه، وام اقشار ویژه، وام مشاغل خانگی کمیته امداد و بهزیستی، وام مسکن روستایی، کارت اعتباری همیاران سپهر، تسهیلات طرح ۶٧، طرح اعتباری سپهر، طرح نسیم، مرابحه اقساطی و مرابحه بدون واریز قسط، از قابلیت‌های جدید این سامانه است.

وی همچنین صدور غیرحضوری کارت، فعال‌سازی سپهرکارت، بستن حساب‌های مازاد، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی و بازپرداخت اقساط تسهیلات را از دیگر قابلیت‌های جدید این سامانه عنوان کرد و افزود: تعداد درخواست‌ خدمات مشتریان این سامانه از ١٣ هزار تقاضا در مهر سال ٩٩ به ٢٢٨ هزار درخواست در شهریور سال ١۴٠٠ افزایش یافته است.

https://tejaratava.ir/?p=34811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.