• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

خدمات شایان بانک ملی ایران مشهود و قابل تقدیر است

  • کد خبر : 35198
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
خدمات شایان بانک ملی ایران مشهود و قابل تقدیر است

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران ایلام خدمات شایان بانک ملی ایران به مردم و به ویژه ایثارگران را مشهود و قابل تقدیر عنوان کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حجت الاسلام ثقفی در نشستی که با حضور دکتر سعید بساطی مشاور رئیس سازمان امور مالیاتی در امور ایثارگران، فیض الهی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، طالب یاسمی رییس اداره امور شعب بانک در ایلام، تعدادی از مدیران امور شعب بانک های دولتی استان و تعدادی از ایثارگران به میزبانی این اداره امور برگزار شد، نگاه ایثارگرانه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جمع مدیران و همکاران را ارزشمند توصیف کرد و افزود: استمرار راه و سیره ارزشمند شهدا چراغ راه است و در بحث تکریم ایثارگران بر همه ما واجب است بدون هیچ عذر و بهانه ای قوانین مربوط به خدمت رسانی به جامعه هدف را اجرا و از اعمال سلیقه شخصی در این راستا خودداری کنیم.

وی خدمت به ایثارگران را اولویت کاری وزارت اقتصاد عنوان و تاکید کرد: ایثارگری پایان نیافته و به جبهه‌های جنگ ختم نمی‌شود بنابراین لازم است که ادامه پیدا کند. اقدامات انجام شده درخصوص ایثارگران، جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا مناسب اما ناکافی ست چرا که تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر خدمت بیشتر به این عزیزان است.

طالب یاسمی رییس اداره امور شعب بانک در ایلام و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان نیز در این نشست، با ارائه گزارش عملکرد بانک های استان در حوزه های مختلف بانکی، تعداد کارکنان ایثارگر شبکه بانکی استان و اداره امور را ارائه و به بیان مشکلات و پیشنهادات ایثارگران مجموعه خود پرداخت.

https://tejaratava.ir/?p=35198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.