• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

حمایت بانک پارسیان از توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری

  • کد خبر : 22253
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۲۳
حمایت بانک پارسیان از توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری

کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان در مراسم شکرانه ایجاد ۲۲۰ هزار شغل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سال جهش تولید و آغاز عملیاتی اجرایی ۲۷۰ هزار شغل برکت، گفت: خوشحالم که توانستیم نقشی در خدمات بزرگ ستاد اجرایی فرمان امام(ره) داشته باشیم و بر این اساس جا دارد که از مدیران در مجموعه صندوق قرض الحسنه پارسیان و بانک پارسیان که موجبات این اتفاق و همکاری را فراهم کرده اند، تشکر و قدردانی کنم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید بر اینکه حمایت از تولید و مانع زدایی ها باید سرلوحه شبکه پولی و مالی کشور قرار گیرد, افزود: گردش مالی و پولی کشور باید به سمت ایجاد تولید و اشتغالزایی برود و شفافیت و عملکرد موفق نهادی مانند بنیاد برکت ، فرصت مناسبی برای همکاری و مشارکت بانکها در این زمینه است.
وی افزود: ایجاد پلتفرم برکت برپایه آی‌تی ، اقدام ارزشمندی است که امکان نظارت سیستماتیک را هم فراهم می کند.
مدیرعامل بانک پارسیان همچنین با بیان اینکه منابع بانکی کشور محدود بوده و باید در هزینه کرد آن دقت لازم صورت گیرد، ادامه داد : چرخش مالی کشور باید به سمت بخش هایی برود که ارزش افزوده ایجاد کند.
وی در ادامه مشکلات نظام بانکی را مورد اشاره قرار داد و گفت : به دلیل برخی از مشکلاتی که در کشور وجود دارد؛ بخش زیادی از منابع بانک ها در سال های گذشته به غارت رفته است و این مساله دست نظام پولی در پرداخت تسهیلات را بسته و سیستم بانکی را به نوعی قفل کرده است .
مدیرعامل بانک پارسیان در ادامه سخنان خود لزوم همکاری دستگاه های نظارتی و قوه قضاییه با نظام بانکی را مورد اشاره قرار داد و
از دستگاه های نظارتی و قوه قضاییه خواست تا با اصلاح رویه های اشتباهی که موجب سوء استفاده تعدادی از افراد خاص شده ,منابع مالی به شبکه بانکی کشور بازگردد.
گفتنی است ؛ بانک پارسیان طی سال های ۹۸ و ۹۹, در همکاری با بنیاد برکت, ۳۵ هزار طرح اشتغالزایی اجتماع محور این بنیاد را اجرایی و موجبات اشتغال بیش از یکصد هزار نفر را فراهم کرده است.

https://tejaratava.ir/?p=22253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.