• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

حمایت ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی از آقای سید ابراهیم رئیسی

  • کد خبر : 24426
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
حمایت ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی از آقای سید ابراهیم رئیسی
ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی و حامیان دکتر ابراهیم رئیسی در نشستی با حضور جمعی از اندیشمندان حوزه و دانشگاه، کارشناسان مسئولین، نمایندگان احزاب، نمایندگان اصناف، نمایندگان اقوام، ائتلاف‌های فعال و جمعی از اصحاب رسانه حمایت خود را از آقای حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی اعلام داشتند.

به گزارش تجارت آوا، در ابتدای این نشست خبری آقای دکتر بهرام مرادی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، همه ما در راستای جذب نیروهای انقلابی و توانمند بوده وباید در همه اقشار مردم ایجاد انگیزه کنیم. بدینمنظور ما نیز با سازمان‌ها و انجیوها هماهنگ کرده و آنها را دعوت کردیم و ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی حامیان آقای رئیسی را ایجاد کرده ایم.

دکتر بهرام مرادی ادامه داد: ما در ایجاد این ائتلاف به دنبال تولید محتوا هستیم. باید بگویم با ورود آقای رئیسی که ایشان توانمند و فساد ستیز هستند قطعاً به اهداف مقام معظم رهبری و امام نزدیکتر می شویم و حتی عرصه برای ظهور نیز مهیا تر می شود.

وی گفت: بیش از ۴۰ سال در مدیریت کشور شاهد حضور طیف‌های مختلف هستیم و امیدواریم در آینده شاهد حضور افراد توانمند در عرصه اجرایی کشور باشیم. متاسفانه امروز اجتماع ما وضعیت مناسبی ندارد و حتماً باید برای جوانان برنامه داشته باشیم همه ما دور هم جمع شدیم با انتخاب آقای سید ابراهیم رئیسی برای ایران مان فرماندهی قوی و شجاع انتخاب کنیم که مردم از این شرایط در بیایند، انشالله بتوانیم دست به دست هم داده و برای ایرانی آباد تلاش کنیم و ایرانی قدرتمند را به دنیا نشان دهیم و مسیری را شاهد باشیم که در گام دوم انقلاب آن را به منصه ظهور برسانیم.

محسن آتشکار: برخی از خودفروشان داخلی شعار ایرانی قدرتمند اما بدون حاکمیت معنوی را مطرح می‌کنند

در ادامه جلسه ائتلاف بزرگ ستادهای مردمی و حامیان دکتر ابراهیم رئیسی حجت‌الاسلام و المسلمین محسن آتشکار ( استاد حوزه و دانشگاه) بابیان اینکه نظام اسلامی به‌طور حتم مصداق کلمه طیبه قران است، تأکید کرد: نمونه بارز این کلمه، شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی است.

این اندیشمند اسلامی در مورد اهمیت حضور مردم در مسائل مختلف کشور ازجمله مسئله حساس انتخابات ریاست جمهوری و با اشاره به آیات الهی و بیان اینکه در فردای ایران اسلامی تغییر احسن تنها با انتخاب احسن به وجود می‌آید، تصریح کرد: در این میان مشارکت احسن الناس و حضور مردم پرشور، رکن اساسی را دارد.

وی با تأکید بر اینکه در مسئله انتخابات اقدام و حضور به‌موقع مردم همیشه درصحنه ،مورد تائید هر انسان شریف و معقول است، بیان داشت: برخلاف نظر خودفروشان داخلی، مردم ما راه را بلد هستند و باشهامت جلو می‌روند.

نتیجه کار اصلاح‌طلبان نهایتاً پشت کردن و خیانت به ایران و مردم آن است.

اتشکار ادامه داد: در حال حاضر دو حزب مطرح در کشور وجود دارد که عملکرد یکی از این احزاب در طی دو دهه اخیر برای مردم ایران کاملاً روشن است. ببینید کدام‌یک از اعضای این دو حزب درنهایت به خارج کشور فرار کرده و به مردم ایران پشت کردند.

وی تصریح کرد: در صورت قبولی دکتر رئیسی در انتخابات، دولت برآمده از مدیریت راهبردی ایشان به فکر پیشرفت هر چه‌بهتر ایران اسلامی است اما به قول این آقایان اصلاح طلب، تنها راه ورود ایران به جامعه جهانی این است که مردم ایران دست از اسلام بردارند.یعنی به قول این‌ها ما باید از عقاید و سنت‌های ناب خود دست‌برداریم.

وی ادامه داد:طبق یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری ممکن است کسی لیست ها را نشناسد ولی یکی دو نفر را قبول داشته باشد و باید ببینند او در کدام گروه قرار دارد و این مورد انتخاب را راحت‌تر خواهد کرد.

آتشکار ۴ ویژگی برای ملاک و معیار انتخاب را چنین بیان کرد:

۱- ببینید دشمن دندان های خود را برای چه کسی به هم می مالد و برای انتخاب او متاسفم و مایوس می شود.

۲- سوابق افراد و خدماتی که انجام داده‌اند را ببینید، که آیا آنها با فساد مبارزه کرده‌اند و دردمند می باشند که درد مردم را بفهمند.

۳-  قانون مدار باشند و تمکین به قانون داشته باشند.

۴- ما در گذشته دو گروه و تشکل سیاسی فعال داشتیم ببینید از این دو حزب کدام شان فراریان از کشورداشتند که پشت به حیثیت جامعه کردند و رفتن آن طرف آب و برای مردم تعیین تکلیف کردند.

آتشکار ادامه داد: به‌طور حتم و در صورت قبولی از انتخابات پرشور مردمی،دولت آقای رئیسی دولتی است که تنها راه رفتن در مسیر نور را بلد است و این دولت توجه به مشکلات اصلی مردم، توجه به ملاک‌های اسلامی برای پیشرفت همه‌جانبه ایران و توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب را برای عبور از تنگناهای احتمالی سرلوحه خود قرار می‌دهد.

در ادامه آقای نیکزاد نماینده پارلمانی اتاق اصناف گفت: جامعه اصناف از سال‌های دیرین اعلام آمادگی کرده و بازوی قدرتمند نظام بوده است این جامعه که بالغ بر ۳ میلیون دارای پروانه کسب بوده و به صورت رسمی اعلان آمادگی برای حمایت از آقای رئیسی کرده‌اند.

چندین سال است که جامعه ما با تمامی مشکل ها و بارهای اقتصادی روبه‌رو بوده و آن را تحمل کرده است ما این خواسته را به حق برای خود می دانیم که دولتی قوی داشته باشیم، تنها عدالت و کرامت را می‌خواهیم و آن را در آقای رئیسی دیده ایم.

https://tejaratava.ir/?p=24426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.