• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

حق‌بیمه تولیدی بیمه دانا از مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان گذشت

  • کد خبر : 75533
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
حق‌بیمه تولیدی بیمه دانا از مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان گذشت

مدیرعامل بیمه دانا با اعلام این خبر که حق‌بیمه تولیدی شرکت از مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان عبور کرده است، اظهار امیدواری کرد که شاهد یک رشد پایدار در شرکت باشیم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان این شرکت در شعبه اراک، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت امام‌ علی(ع) و روز پدر، یاد و خاطره دو همکار فقید شعبه زنجان و شعبه شهرکُرد را گرامی داشت و از احداث ساختمان جدید برای شعبه اراک بیمه دانا به منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مشتریان خبر داد و بر پرداخت به‌موقع پرونده‌های خسارت در این شعبه تأکید کرد. 
ایشان با اعلام این خبر که تا پایان سال‌جاری، همه پرونده‌های خسارت پرداخت خواهد شد، اظهار داشت: حق‌بیمه تولیدی شرکت از مرز ۱۸ هزار میلیارد تومان و مجموع ذخایر شرکت طی مدت ۱۰ ماه اخیر نیز از مرز چهار هزار میلیارد تومان عبور کرده است. 
وی میزان ارزش سرمایه‌گذاری‌های شرکت را رقمی حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و اظهار امیدواری کرد که به زودی شاهد یک رشد پایدار در شرکت باشیم. 
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به قرارداد بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش بار دیگر به ارائه خدمات مطلوب و تکریم معلمان و فرهنگیان و لزوم کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان، حفظ و استمرار ارتباط با مشتریان همچنین اطلاع‌رسانی و خدمت‌رسانی به‌موقع به بیمه‌گذاران تأکید کرد. 
دکتر جعفری در این نشست، ضمن تأکید بر اهمیت ستون سرمایه انسانی در همه سازمان‌ها، به تدوین و ابلاغ برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت در قالب راهبرد پنج‌گانه اشاره و با تأکید بر ضرورت رفع موانع و چالش‌های پیش‌رو، از سیاستگذاری‌ها و اجرای این سیاست‌ها، موضوع حاکمیت شرکتی، بهسازی و توانمندسازی سرمایه انسانی، چابک‌سازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر مدیریت ‌ریسک، هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌بخشی مالی و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین راهبردها و نقشه راه بیمه‌دانا برای دستیابی به اهداف خود یاد کرد.
ایشان، عملکرد سریع، مطلوب و خدمت‌رسانیِ به موقع به مشتریان را اثرگذارترین نوع تبلیغات برای شرکت دانست و بر جانشین‎پروری، توانمندسازی سرمایه انسانی، لزوم توجه به مسائل رفاهی، معیشت و سلامت آنان، چابک‌‌سازی‌ سازمانی، اعتماد به نیروی انسانی و تفویض اختیارات به نمایندگان و کارکنان تأکید کرد. 
مدیرعامل بیمه دانا همچنین با اشاره به لزوم ارائه خدمات هوشمند، خاطرنشان کرد: طی آینده نزدیک صفر تا صد زنجیره فعالیت‌های شرکت (از صدور تا خسارت) در قالب مدل بیمه‌گری هوشمند ارائه خواهد شد.
در ابتدای این نشست نیز، محمد گل‌محمدی رئیس شعبه اراک ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه، به ارائه گزارش مختصری از آمار و عملکرد این شعبه پرداخت. 
وی با بیان اینکه پیش‌بینی بودجه برای این شعبه ۳۳۹۸ میلیارد ریال است، افزود: طی مدت ۱۰ ماهه سال جاری، با توجه به  مبلغ حق بیمه‌ای که توسط شعبه و نمایندگان تولید شده است، ۸۶ درصد این بودجه با نسبت خسارت ۶۶ درصد محقق شده است. 
در ادامه  نیز علیرضا باویر رئیس شعبه ساوه خلاصه‌ای از آمار و عملکرد این شعبه ارائه داد و الهام نعمت‌پور رئیس انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا در استان مرکزی نیز به بیان دغدغه‌ها و مطالبات نمایندگان این استان پرداخت. 

***

دکتر رضا جعفری در سفر خود به اراک، طی نشستی مشترک با احمدرضا نوازنی مدیرکل آموزش و پرورش این شهرستان، به تاریخچه‌ مختصری از قرارداد فی‌مابین وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه دانا در گذشته، اشاره و تغییر قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان از روش «صندوقی» به «بیمه‌گری» را مثبت ارزیابی کرد. 
وی با بیان اینکه شرکت بیمه دانا در صنعت بیمه و در خصوص پوشش بیمه درمان به خوبی شناخته شده است، افزود: پوشش بیمه سلامت فرهنگیان از تأکیدات مقام معظم رهبری در نشست اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با فرهنگیان عزیز بوده است که به دنبال این قرارداد بیمه‌ای مشترک، مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا از شش هزار مرکز به ۱۲ هزار مرکز درمانی افزایش یافته است به گونه‌ای که بیمه دانا از ابتدای انعقاد قرارداد تاکنون حدود چهار میلیون و صد هزار فقره خدمت به جمعیت حدود یک میلیون و چهارصد هزار نفری فرهنگیان عزیز ارائه کرده است. 
ایشان همچنین اظهار امیدواری کرد که تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا تا پایان سال‌جاری به ۲۰ هزار مرکز افزایش و امکان رصد الکترونیکی نسخ و پرداخت هزینه‌ها به صورت آنلاین فراهم شود. 
مدیرعامل بیمه دانا، ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان و احترام به آنان را از مهمترین مطالبات این قشر، یاد و خواستار افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد و بهبود عملکرد درمانگاه فرهنگیان در راستای خدمت‌رسانی بهتر به معلمان شد. 
همچنین در این نشست مشترک، محمد گل‌محمدی رئیس شعبه اراک  نیز گزارش مختصری از آمار و عملکرد این شعبه در حوزه تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و بیمه دانا ارائه کرد. 
وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۲۳ هزار و ۵۵۴ نفر از فرهنگیان در استان مرکزی تحت پوشش‌ بیمه درمان قرار گرفته‌اند، افزود: از زمان انعقاد قرارداد تاکنون، تعداد ۶۲ هزار و پانصد رکورد هزینه درمانی در این استان ثبت شده که در مجموع ۱۳۵ میلیارد ریال به حساب فرهنگیان واریز شده است.  
وی ضمن ابراز خشنودی از تعامل سازنده بین کارکنان شعبه و اداره آموزش و پرورش، اظهار امیدواری کرد که این تعاملات و ارتباطات روزبه‌روز گسترش یابد. 
گفتنی است مدیرعامل بیمه دانا و اعضای هیئت همراه ایشان، در سفر به استان مرکزی، همچنین از مجتمع پتروشیمی شازند بازدید کردند. 
ایشان در نشستی مشترک با رضا شاهوردی مدیر منابع انسانی و رفاه شرکت پتروشیمی شازند دیدار و گفت‌و‌گو کرد و ضمن ارائه پیشنهاداتی در خصوص پوشش بیمه عمر و پس‌انداز کارکنان این مجموعه، گفت که امیدوارم در آینده نزدیک شاهد ارتقاء سطح روابط و مناسبات دوجانبه بین این دو شرکت باشیم.

https://tejaratava.ir/?p=75533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.