• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

حضور نماینده رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق زلزله‌زده اندیکا

  • کد خبر : 34764
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
حضور نماینده رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق زلزله‌زده اندیکا
با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، از اولین لحظات وقوع زلزله روز گذشته در اندیکای خوزستان تیم‌های امدادی و کمکی بنیاد احسان به منطقه اعزام و اقدامات حمایتی از آسیب‌دیدگان آغاز شده است.

مدیرعامل بنیاد احسان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به منطقه زلزله‌زده اندیکا سفر کرده، با اعلام این مطلب افزود: از همان لحظات ابتدایی تیم‌های امدادی ستاد اجرایی فرمان امام به این مناطق اعزام و به یاری مردم شتافتند و محموله‌ای به ارزش یک میلیارد تومان برای توزیع بین زلزله‌زدگان به منطقه ارسال شد.

سعید سلیمانی با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵ ریشتری روز شنبه در خوزستان گفت: در اولین قدم و با توجه به کمبود مواد غذایی و آب شرب سالم، ۱۰۰۰ بسته معیشتی شامل موادخوراکی و ۳۰۰۰ آب معدنی به اندیکا ارسال شد.

مدیرعامل بنیاد احسان افزود: باتوجه به برودت هوا و نیاز مردم به وسایل گرمایشی ۲۰۰ بخاری و وسیله‌ گرمایشی نیز به منطقه ارسال شده و توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام بین مردم آسیب‌دیده در حال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌ها ۵۰۰ خانه در این منطقه تخریب کامل شده‌اند و لذا برای اسکان مردم نیز تاکنون ۵۰ عدد چادر، ۲۰۰ تخته پتو و ۲۰۰۰ مترمربع عایق پلاستیکی به منطقه ارسال کردیم و مناطقی را هم برای نگهداری و محافظت از دام‌های روستاییان تدارک خواهیم دید.

https://tejaratava.ir/?p=34764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.