• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

حضور مدیرعامل پتروشیمی اروند در میان شرکت‌های پائین دستی / شرکت‌های پائین دستی: کیفیت محصولات «اروند» صادرات محصولاتمان را تسهیل کرده است

  • کد خبر : 64750
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
حضور مدیرعامل پتروشیمی اروند در میان شرکت‌های پائین دستی / شرکت‌های پائین دستی: کیفیت محصولات «اروند» صادرات محصولاتمان را تسهیل کرده است
در حاشیه شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در راس هیاتی از مدیران مجتمع از شرکت‌های پائین دستی حاضر در نمایشگاه بازدید و به گفتگوی بی واسطه با آنان نشست‌.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ در این بازدیدها که طی روزهای دوم و سوم شانزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست انجام شد، دکتر کریمی با حضور در غرفه‌ی شرکت‌های پائین دستی پس از بازدید از کیفیت و محصولات شرکت‌ها، به گفتگوی بی واسطه با آنان نشست‌.

در این دیدارها، مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با اشاره به اهمیت توجه به صنایع پائین دستی، یکی از اقدامات اساسی انجام شده را ارتقای کیفیت محصولات پتروشیمی اروند عنوان کرد و افزود: در کنار اولویت قراردادن ارتقای کیفیت، کنترل مستمر را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم و این سیاست را در دیگر تولیدات و گریدها نیز اولویت خود می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به طرح توسعه واحد PVC شرکت پتروشیمی اروند اذعان داشت: دامنه‌ی تولیدات اروند با راه‌اندازی واحد دوم PVC افزایش خواهد یافت و این افزایش تاثیر مستقیم بر صنایع پائین دستی و بازار هدف خواهد داشت.

کریمی در ادامه سلسله نشست‌های مدیران شرکت‌ پتروشیمی اروند با شرکت‌های پائین دستی تصریح کرد: هدف ما از احداث واحد دوم PVC بی‌نیازی صنایع پائین دستی از خارج و ایجاد تضمین برای توسعه‌ی صنایع تکمیلی است و قطعا اولویت عرضه محصولات نیز صنایع داخل کشور و از طریق بورس کالا و با شفافیت کامل خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در ادامه‌ی دیدارهای خود با مشتریان ضمن تاکید بر تامین نیاز بازار داخل تاکید کرد: درحالیکه می‌توانیم محصولات خود را ۲۰درصد بیشتر از قیمت داخل به خارجی‌ها عرضه کنیم، اما ترجیح می‌دهیم محصولات ما توسط صنایع تکمیلی به ارزش افزوده بالاتری برسد که زمینه ایجاد شغل و ارز آوری بیشتر برای کشور و اقتصاد را فراهم می‌کند.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی اروند در پایان با ارائه آماری از نیاز بازار بین‌الملل به محصول PVC افزود: درحال حاضر در خاورمیانه ۱.۲۵۰ هزار تن کمبود محصول پی وی سی داریم که با راه‌اندازی واحد ۳۰۰ هزار تنی پتروشیمی اروند می‌توانیم یکی از بزرگترین تامین کنندگان این محصول باارزش در خاورمیانه باشیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ در این دیدارها شرکت‌های پایین دستی نیز با اشاره به افزایش کیفیت محصولات شرکت پتروشیمی اروند، یکی از دلایل موفقیت شرکت‌های پایین دستی و میان‌دستی را کیفیت مناسب محصولات پتروشیمی اروند دانستند که باعث شده بازارهای فرامنطقه‌ای و فراقاره ای برای شرکت‌های داخلی ایجاد شود و صادرات آنان افزایش یابد.

مشتریان همچنین فراهم شدن گفتگوی مستقیم میان مدیرعامل و مشتریان را ارزشمند خواندند و یکی از دلایل ارتقای کیفیت محصولات و تلاش برای تامین نیاز خود از شرکت پتروشیمی اروند را نیز ارتباط مستقیم با تامین کننده عنوان کردند و تلاش شرکت پتروشیمی اروند برای از بین بردن طلاطم بازار را قابل تقدیر دانستند.

https://tejaratava.ir/?p=64750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.