• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

حباب سکه به صفر نزدیک شد/ تقاضای اضافی برای سکه نداریم

  • کد خبر : 22545
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
حباب سکه به صفر نزدیک شد/ تقاضای اضافی برای سکه نداریم

به گفته نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، در اولین روز هفته شاهد تغییرات جزئی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران هستیم.

محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به کاهش قیمت دلار در بازار امروز و رشد ۱۱ دلاری نرخ جهانی اونس طلا به رقم ۱۸۸۱ دلار اظهار داشت: امروز نوسان قیمت ها در بازار طلا و سکه تهران جزئی بوده و این ثبات نسبی قیمت ها بیان گر عرضه مناسب و نبود تقاضای اضافی در بازار است.

وی تاکید کرد: بر این اساس حباب سکه تمام بهار آزادی نیز با کاهش به نزدیکی صفر، یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است، زیرا این اتفاق برای اولین بار در چندین سال گذشته رقم خورده است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در ادامه به آخرین قیمت ها در بازار اشاره کرد و افزود: امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۰ میلیون تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز ۱۰ میلیون و ۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه نیز به رقم ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده است. وی افزود: هر سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز امروز به قیمت ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته می شود.

به گفته نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز به رقم ۴ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رسیده است و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۸ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

https://tejaratava.ir/?p=22545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.