• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

جهش ۶۵۰ درصدی سود انباشته بیمه نوین در سال ۹۹

  • کد خبر : 22830
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
جهش ۶۵۰ درصدی سود انباشته بیمه نوین در سال ۹۹

شرکت بیمه نوین در ۱۲ ماهه سال ۹۹ با کسب سود انباشته ۳.۸۵۶.۹۳۴ میلیون ریال به رشد ۶۵۰ درصدی نسبت به سال ۹۸ دست یافت.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه نوین، این شرکت گزارش اطلاعات و صورت­های مالی منتهی  ۱۲ ماهه سال ۹۹ را در سامانه کدال منتشر و بر اساس آن طی این مدت زمانی جهش ۶۵۰ درصدی در سود انباشته را تجربه کرده است.

بر همین اساس بیمه نوین در ۱۲ماه سال ۱۳۹۹، ۱۳.۷۴۳.۳۰۶ میلیون ریال حق بیمه تولید و در دوره مشابه سال گذشته آن ۹.۹۰۱.۳۸۸ میلیون ریال حق بیمه تولید کرد که نشان از رشد ۳۹ درصدی دارد.

بیمه نوین در سال ۹۹ بیشترین حق بیمه تولیدی را از سرفصل‌های درمان با سهم ۳۳ درصد ، بیمه‌های زندگی با سهم ۱۸ درصد ، ثالث با سهم ۱۷ و بدنه خودرو با سهم ۸ درصدی کسب کرده است.  این شرکت در این بازه زمانی، با افزایش ۲۸ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه‌های زندگی و کاهش سه درصدی سهم بیمه زیانده درمان از پرتفوی شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته، پرتفوی خود را بهینه کرده است. همچنین نسبت خسارت بیمه نوین در سال ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال گذشته، تعدیل مثبت سه درصدی داشته است.

همچنین طبق گزارش منتشر شده، عملکرد مطلوب بیمه نوین در ۱۲ ماه سال گذشته هم در بخش بیمه گری و هم در بخش سرمایه گذاری­‌ها، این شرکت را به سود خالص ۴.۰۵۵.۸۴۰  میلیون ریال رساند تا شاهد جهش ۵۹۰  درصدی نسبت به سال ۹۸ باشد. این شرکت همچنین به ازای هر سهم ۱۵۴۶ ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ۵۹۰ درصدی داشته است.

گفتنی است، بیمه نوین در سال ۹۹ سرمایه ثبت شده خود را ۷۵ درصد افزایش داد و به رقم ۲.۶۲۴.۰۰۰ میلیون ریال رساند.

https://tejaratava.ir/?p=22830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.