• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

جشنواره فروش ویژه لوازم خانگی فروشگاه‌های رفاه آغاز شد

  • کد خبر : 7417
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
جشنواره فروش ویژه لوازم خانگی فروشگاه‌های رفاه آغاز شد
جشنواره فروش لوازم خانگی در فروشگاه‌های رفاه منتخب سراسر کشور با تخفیفات ویژه در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، جشنواره فروش لوازم خانگی در فروشگاه‌های رفاه منتخب سراسر کشور با تخفیفات ویژه آغاز شده است. یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی، هود، فر، فرش سرویس ظروف آشپزخانه، ظروف پلاستیکی، چینی، کریستال و بلور، اسباب بازی و … از جمله ۳۳۵ قلم کالایی است که در این جشنواره با تخفیفات ۱۰ الی ۴۷ درصد به فروش می رسند.
این جشنواره در قالب فروش ویژه حراجستون از ۲۸ آبان آغاز و تا ۹ آذرماه سالجاری در فروشگاه های منتخب این بنگاه اقتصادی خصوصی در تهران و شهرستان‌ها ادامه دارد. هدف از برگزاری جشنواره پاییزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، خرید ارزان‌تر محصولات با کیفیت تولید ملی توسط مشتریان است که محصولات مورد نیاز خود را در بستر مناسب تهیه کنند. به عبارت دیگر، از ظرفیت فروشگاه‌‌های منتخب رفاه استفاده شده است تا برای خرید بهتر هموطنان فرصت مناسبی مهیا شود.
گفتنی است؛ خانواده بزرگ فروشگاه‌های رفاه در تلاش است در راستای تحقق اهداف راهبردی شرکت، با افزایش شعب فروشگاه و برگزاری جشنواره‌های فروش ویژه با هدف تنظیم بازار و عرضه کالای با کیفیت داخلی با قیمت مناسب در روزهای سخت کشور در دوره جدید شیوع ویروس کرونا با هدف حفظ سلامت هموطنان با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی به دو صورت خرید حضوری در فروشگاه‌ها و اینترنتی در خدمت هموطنان گرامی باشد.

https://tejaratava.ir/?p=7417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.