• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

جزئیات فعال شدن حساب وکالتی مشتریان بانک مسکن برای خرید خودرو داخلی

  • کد خبر : 79861
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
جزئیات فعال شدن حساب وکالتی مشتریان بانک مسکن برای خرید خودرو داخلی

امکان فعال شدن حساب وکالتی مشتریان بانک مسکن برای خرید خودرو داخلی از طریق وبسایت اصلی این بانک و اینترنت بانک مسکن فراهم شده است.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن – هیبنا، امکان فعال‌سازی حساب وکالتی در بانک مسکن برای مشتریانی که تمایل به خرید خودرو داخلی دارند، فراهم شده است.

برهمین اساس مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به وبسایت اصلی بانک مسکن به آدرس https://www.bank-maskan.ir/advocacy نسبت به وکالتی کردن یکی از حساب‌های خود اقدام کنند.

فرآیند وکالتی کردن حساب مشتریان بانک مسکن به این صورت است که ثبت‌نام با کد ملی و شماره تلفن‌همراه صورت می‌پذیرد و پس از تطبیق اطلاعات مشتری و ورود آنان به سیستم با رمز یکبارمصرف، این امکان برای مشتریان بانک مسکن وجود دارد که یکی از حساب‌های خود را به عنوان حساب وکالتی انتخاب کنند.

بر همین اساس، پس از پذیرش و اخذ تاییدیه وزارت صمت، حساب مشتریان تبدیل به وکالتی برای خرید خودروهای داخلی طرح وزارت صمت می‌شود.

گفتنی است، برای وکالتی کردن حساب در مرحله ثبت نام نیاز به تکمیل بودن پول در حساب مشتری نیست و تا کنون ثبت نام حدود ۵ هزار متقاضی برای خرید خودروهای داخلی از طریق درخواست پیامکی انجام شده است.

https://tejaratava.ir/?p=79861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.