• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
5

تمهیدات بانک اقتصادنوین برای تعطیلات شش روزه مردادماه

  • کد خبر : 30078
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
تمهیدات بانک اقتصادنوین برای تعطیلات شش روزه مردادماه

مشتریان بانک اقتصادنوین می توانند، در ایام تعطیلات شش روزه مرداد ماه ۱۴۰۰، عمده خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق ابزارهای الکترونیکی این بانک دریافت کنند.

مشتریان بانک اقتصادنوین می توانند، در ایام تعطیلات شش روزه مرداد ماه ۱۴۰۰، عمده خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق ابزارهای الکترونیکی این بانک دریافت کنند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با توجه به تصویب تعطیلی شش روزه در ستاد ملی مقابله با کرونا از ۲۵ تا ۳۱ مردادماه جاری، این بانک عمده خدمات مورد نیاز مشتریان ارجمند را از طریق ابزارهای الکترونیکی مانند همراه‌نوین، اینترنت‌بانک، تلفن‌بانک و دستگاه‌های خودپرداز و خوددریافت ارایه می‌کند.

عملیات انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت صورت‌حساب و موجودی، خرید شارژ، مدیریت چک و دسته‌چک، نمایش چک‌‏های واگذارشده به سپرده، دریافت رمز دوم پویا، مشاهده و پرداخت اقساط تسهیلات و دیگر خدمات روزمره بانکی در سامانه اینترنت بانک، اینترنت بانک همراه و سامانه همراه نوین به سهولت قابل انجام است.

ثبت نام و فعال سازی آنلاین همراه نوین و اینترنت بانک/بازیابی رمز عبور

تلفن‌بانک اقتصادنوین به شماره ۸۴۲۹۲، خدماتی مانند دریافت موجودی و سه گردش آخر کارت و سپرده، دریافت صورت‌حساب، پرداخت قبوض، مسدود کردن کارت، دریافت شماره شبا و دریافت رمز دوم پویا را به مشتریان ارائه می‌دهد.

مشتریان حقوقی بانک اقتصادنوین نیز می توانند با استفاده از خدمات مدیریت انتقال وجه سپرده‌های حقوقی (کارپوشه) همراه نوین که در این اپلیکیشن فراهم شده، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

همچنین تمهیدات لازم برای پول‌رسانی به خودپردازهای این بانک در روزهای تعطیل اندیشیده شده است.

همچنین بر اساس اعلام بانک مرکزی ج.ا.ا در طول تعطیلات ۶ روزه تسویه‌حساب‌های عملیات پایا یک‌بار در روز رأس ساعت ۱۲:۴۵ انجام خواهد شد؛ اما سامانه‌های ساتنا و چکاوک تعطیل خواهد بود.

علاوه بر خدمات یاد شده کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۰۲۱۴۸۰۳۱۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته در تمام ایام هفته پاسخگوی پرسش ها و ابهامات احتمالی مشتریان محترم هستند.

https://tejaratava.ir/?p=30078

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.