• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

تمدید طرح تشویقی «غدیر» تا پایان خردادماه ۱۴۰۲

  • کد خبر : 81349
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
تمدید طرح تشویقی «غدیر» تا پایان خردادماه ۱۴۰۲

طرح تشویقی بانک مسکن موسوم به «طرح غدیر» ویژه مشتریان خوش حساب تا پایان خردادماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن- هیبنا، طرح تشویقی «غدیر» که از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ توسط بانک مسکن به اجرا گذاشته شده است تا پایان خردادماه سال جاری تمدید شد.

بر همین اساس، تسهیلات‌گیرندگان خوش حساب بانک مسکن می‌توانند تا پایان خردادماه سال جاری از امتیازات این طرح بهره‌مند شوند.

طرح غدیر در راستای فرهنگ‌سازی پرداخت به موقع اقساط و بازگشت منابع اعطایی بانک، قبل از سررسیدهای مقرر و همچنین پیشگیری از ایجاد مطالبات غیرجاری، مشوق‌هایی در قراردادهای تسهیلاتی اقساطی در نظر گرفته شده است.

بانک مسکن در این طرح شرایطی ویژه ای برای دریافت کنندگان تسهیلات به شرح زیر فراهم کرده است:

۱- تغییر نام مدیون تسهیلات فروش اقساطی بدون واریز درصدی از مانده بدهی

مشتریانی که پیش از این ملکی را بصورت وکالتی خریداری کرده‌اند و یا درحال حاضر تمایل به خرید ملکی را دارند که دارای تسهیلات بانک مسکن است، با این شرط که بیشتر از دو قسط پرداخت نشده نداشته باشند (فاقد مطالبات غیر جاری) می توانند تنها با واریز مبلغی معادل یک درصد مانده بدهی به عنوان کارمزد نسبت به انتقال قطعی سند و تسهیلات آن ( تغییر نام مدیون) اقدام کنند.

۲- بخشودگی جرایم

در طرح غدیر چنانچه تسهیلات گیرندگان اقساط خود را در موعد مقرر پرداخت نکرده‌اند و در حال حاضر مشمول جریمه دیرکرد شده باشند می‌توانند در طول مدت طرح و پس از مراجعه به شعبه خود، با تسویه کامل بدهی و فسخ قرارداد از ۶ درصد بخشودگی جرایم بهره مند شوند.

۳- تعیین تکلیف تسهیلات مشارکت مدنی غیر مسکن مهر به روش تمدید همزمان با تعیین تکلیف تمامی مطالبات بانک

۴- تعیین تکلیف مطالبات مشارکت مدنی با تقسیط حداکثر ۵۰۰ میلیون ریال از محل وجه‌التزام

۵- تسهیل در ضوابط فروش اقساطی تدریجی در صورت تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری مشارکت مدنی

۶- تعیین تکلیف مطالبات مشکوک‌الوصول ناشی از تسهیلات مضاربه، سرمایه در گردش، تسهیلات مشارکت اموال سرمایه‌‌ای، ضمانت‌نامه (در تمامی موارد از طریق تقسیط باقیمانده ناشی از اصل و سود مطالبات تا سقف ۵ میلیارد ریال – صلاحیت تصمیم‌گیری با توجه به دستورالعمل‌های اعتباری

https://tejaratava.ir/?p=81349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.