• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره بیمه‌های زندگی فجرانه سرمد

  • کد خبر : 32450
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره بیمه‌های زندگی فجرانه سرمد
مراسم تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره بیمه‌های زندگی فجرانه بیمه سرمد برگزار شد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در مراسمی با حضور مهندس مهدی مهدوی سرپرست و قائم مقام مدیرعامل، سید محمد یمنی عضو هیات مدیره، سید مهدی جعفری‌تنها معاون فنی بیمه‌های زندگی، پژمان نریمانی معاون مالی اقتصادی و سید مهدی جوادی معاون توسعه بازار، امور استان‌ها و شبکه فروش از برترین‌های جشنواره برکت بیمه سرمد تقدیر شد. 
در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، چند تن از برگزیدگان این جشنواره حضور داشتند. 
مهدی مهدوی در این مراسم با تقدیر و تشکر از نمایندگان برتر جشنواره فجرانه گفت: فروش بیمه‌های زندگی یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی در کشورهای پیشرفته است و بیش از ۵۳ درصد پرتفوی شرکت‌های بیمه در این کشورها را بیمه‌های زندگی تشکیل می‌دهد که متاسفانه در ایران، این درصد به طور متوسط به حدود ۱۴ درصد می‌رسد.
قائم مقام مدیرعامل بیمه سرمد گفت: تمرکز بر روی بیمه‌های زندگی، برنامه استراتژیک شرکت بیمه سرمد است و ما در سال ۱۴۰۰ تاکید داریم که پرتفوی بیمه‌های زندگی را ارتقا دهیم. این ظرفیت در کشور ما وجود دارد و مهم این است که ما چه‌طور می‌توانیم این باور را در مردم ایجاد کنیم که بیمه‌های زندگی می‌تواند تکیه‌گاه و مکملی برای درآمد آنها در آینده باشد و ریسک‌های آینده را پوشش دهد. 
مهدوی افزود: سلامت و معیشت‌ از مهمترین دغدغه‌های مردم کشور ما است و بیمه‌های زندگی با پوشش‌هایی که در این جشنواره ارائه می‌شد، می‌تواند دغدغه مردم را در این حوزه پوشش دهد. 
وی در ادامه به ضرورت آموزش شبکه فروش نیز اشاره کرد و گفت: فروش بیمه‌های زندگی به آموزش بیشتری نیاز دارد و بازاریابی در این حوزه کار مشکل‌تری است و ما هم باید بتوانیم این محصول به خوبی به مردم معرفی کنیم و آنها را اقناع کنیم. 
سید محمد یمنی عضو هیات مدیره بیمه سرمد نیز در این مراسم گفت: فروش بیمه‌های زندگی به خصوص در کشورها کار دشواری است و تلاش بیشتری می‌خواهد.
او در مدیران شرکت خواست تا دوره‌های آموزشی بیشتری برای نمایندگان و شبکه فروش برگزار کنند تا آنها بتوانند موفقیت بیشتری در فروش بیمه‌های زندگی داشته باشند. یمنی هم‌چنین با تقدیر و تشکر از نمایندگان برتر این جشنواره گفت: شما به عنوان کسانی که مستقیم با مشتریان در ارتباط هستید، نقطه نظرات و انتقادهای آنان را به مدیران منتقل کنید تا بتوانیم نقایص خود را برطرف کنیم و محصول بهتری را به مردم عرضه کنیم. 
در این مراسم از مهدی چهاری‌زاده، محمودرضا نجفی برزگر، علی دهقانی، علی ملک ثابت، فرهاد رضایی و پریا عدلی به عنوان نفرات اول تا ششم جشنواره بیمه‌های زندگی فجرانه تقدیر شد.

https://tejaratava.ir/?p=32450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.