• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

تعامل موثر و رصد نیاز مشتریان، یکی از اولویت های بانک ایران زمین است

  • کد خبر : 76014
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
تعامل موثر و رصد نیاز مشتریان، یکی از اولویت های بانک ایران زمین است

یازدهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر استان برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ؛ در ابتدا محمود حسن شاهی مدیر شعب استان ضمن بررسی وضعیت کلی استان و ارزیابی عملکرد شعب، گفت: شناخت و اطلاع کامل و صحیح از شرایط بازار و معرفی و ارائه با کیفیت خدمات، کلید موفقیت بانک است.

حسن شاهی در تشریح اهمیت همکاران شعب در ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و نقش و جایگاه مشتری افزود: تعامل موثر با مشتریان و پیگیری و رصد نیازهای آنان، یکی از مهم ترین عوامل تحقق برنامه های بانک در حوزه رضایت مشتری به شمار می آید.

مدیر استان در ادامه بر نظم و آراستگی شعب تاکید کرد و خاطرنشان کرد: نظام بانکداری کشور در حال پوست اندازی و جهش به سمت بانکداری دیجیتال است و بانک ایران زمین نیز به عنوان یکی از پرچم داران در این حوزه فعالیت زیادی داشته است. معرفی دقیق محصولات و سرویس های بانکداری مدرن، گام موثری در جهت تقویت ارتباط بانک با مشتریان خواهد بود.

در این جلسه سید مهدی فاطمی معاون شعب استان با اشاره به نقش و جایگاه سرمایه انسانی در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف سازمانی، وجود کارکنان توانمند و متخصص در بانک ایران زمین را ارزشمندترین دارایی این بانک دانست و با تأکید بر ضرورت آموزش و به روز رسانی اطلاعات کارکنان گفت: بدون تردید چنین سرمایه ارزشمندی سزاوار احترام، امنیت شغلی، رفاه اجتماعی و خدمت در مجموعه ای پویا و شایسته سالار است.

https://tejaratava.ir/?p=76014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.