• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
9
فن آوا کارت برنده مناقصه بانک کشاورزی شد؛

تداوم ۱۰ سال همکاری فن آوا با بانک کشاورزی در ارائه خدمات پرداخت

  • کد خبر : 11249
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
تداوم ۱۰ سال همکاری فن آوا با بانک کشاورزی در ارائه خدمات پرداخت
شرکت فن آواکارت یکی از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ فن آوا در مناقصه بانک کشاورزی با موضوع تأمین و پشتیبانی 50 هزار دستگاه پایانه‌ فروشگاهی برنده شد. اجرای این مناقصه 5 ساله، همکاری بیش از یک دهه این بانک با شرکت فن آوا کارت را تداوم می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی گروه فن آوا، شرکت فن آوا کارت از شرکت های زیرمجموعه گروه فن آوا با حضور در مناقصه ارائه خدمات انفورماتیک فاوا بانک کشاورزی، توانست برنده مناقصه ۵ ساله اتصال، حفظ و نگهداری ۵۰٫۰۰۰ دستگاه پایانه فروش بانک کشاورزی شود.

بر این اساس اجرای این مناقصه، همکاری بیش از یک دهه فن آوا کارت با بانک کشاورزی را تداوم می‌بخشد. سابقه همکاری شرکت فن آوا کارت با بانک کشاورزی به سال ۱۳۸۹ بر می‌گردد که در این سال شرکت فن آوا کارت بازاریابی، نصب و پشتیبانی ۲۰ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی بانک کشاورزی را به مدت ۳ سال بر عهده گرفت.

امروز پس از گذشت نزدیک به ۱۷ سال از فعالیت، فن آوا کارت توانسته به بانک‌هایی نظیر سینا، انصار، مهر اقتصاد، پست بانک، صندوق امید، بانک سرمایه، ایران زمین، مسکن، آینده، بانک حکمت ایرانیان، سپه، شهر، توسعه صادرات و موسسه مالی و اعتباری کوثر سرویس‌ها و خدمات پرداختی موثری را ارائه کند.

شرکت فن آوا کارت به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ فن آوا، تحقق چشم انداز تبدیل شدن به یکی از شرکت‌‌های برتر مجری خدمات پرداخت الکترونیک کشور را دنبال می‌کند.

https://tejaratava.ir/?p=11249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.