• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

تداوم صدر نشینی بیمه آسیا در شرکت های بیمه بازار سرمایه

  • کد خبر : 21358
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
تداوم صدر نشینی بیمه آسیا در شرکت های بیمه بازار سرمایه
بیمه آسیا در سال1399 با 18درصد از مجموع حق بیمه تولیدی 14 شرکت حاضر در بازار سرمایه رتبه اول خود را تداوم بخشید و رکورد های جدیدی بر جای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، در سال ۱۳۹۹، بیمه آسیا با ۱۸ درصد از مجموع ۴۶۶ هزار و ۹۲۷میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال حق بیمه تولیدی ۱۴ شرکت حاضر در بازار سرمایه، ۸۳ هزار و ۸۲۰ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال حق بیمه را به خود اختصاص داد.

بنابر این گزارش، کل خسارت پرداخت شده توسط این ۱۴ شرکت ۲۴۷ هزار و ۸۵ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال بوده که سهم بیمه آسیا برابر با ۱۸٫۶ درصد معادل ۴۵ هزار و ۹۵۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال است.

این گزارش تصریح می کند، در سال۱۳۹۹ سهم رشته بیمه درمان از کل فروش ۱۴ شرکت یادشده ۲۵٫۸ درصد بود، در حالی که رشته بیمه درمان تنها ۱۶ درصد از کل فروش بیمه آسیا را به خود اختصاص داده است. همچنین در این سال  16.3 درصد از کل فروش بیمه آسیا در رشته بیمه بدنه بوده است در حالی که میانگین فروش این رشته در میان ۱۴ شرکت بیمه، ۸٫۷ درصد است.

این گزارش نشان می‌دهد در رشته بیمه بدنه خودرو نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی در مجموع ۱۴ شرکت ۴۲٫۵ درصد ارزیابی می‌شود در حالی که این نسبت در خصوص بیمه آسیا ۳۹٫۲ درصد است. همچنین میانگین نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی در رشته بیمه درمان در بین ۱۴ شرکت ۷۲٫۹ برآورد شده است در حالی که در خصوص بیمه آسیا این نسبت به ۷۰٫۸ درصد می‌رسد.

https://tejaratava.ir/?p=21358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.