• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

تجلیل از مرد میدان روابط عمومی و رسانه کشور

  • کد خبر : 23606
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
تجلیل از مرد میدان روابط عمومی و رسانه کشور
نخستین نشست هم اندیشی تخصصی رسانه ، فرهنگ ، مدیریت و توسعه پایدار با حضور مسوولین ، کارشناسان ، پژوهشگران و اصحاب رسانه در محل موسسه فرهنگی هنری وپژوهشی صبا برگزار و از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه خصوصا آقای مجید طلیمی برای 20 سال خدمت صادقانه، به عنوان مرد میدان روابط عمومی و رسانه با اهداء لوح، تجلیل شد.

نخستین نشست هم اندیشی تخصصی رسانه ، فرهنگ ، مدیریت و توسعه پایدار  با حضور مسوولین ، کارشناسان ، پژوهشگران و اصحاب رسانه در محل موسسه فرهنگی هنری وپژوهشی صبا برگزار و از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه خصوصا آقای مجید طلیمی برای ۲۰ سال خدمت صادقانه، به عنوان مرد میدان روابط عمومی و رسانه با اهداء لوح، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وپژوهشی صبا وابسته به فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران ؛ سجاد محمد یارزاده رئیس موسسه فرهنگی هنری وپژوهشی صبا با اعلام خبر فوق اظهار داشت : توسعه پایدار ، فراگیر ، متمرکز و متوازن ، جز با در نظر گرفتن سهم فرهنگ و هنر و توسعه فرهنگی ، قابل تحقق و حتی تصور نیست . سند تاریخی گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در آستانه قرن جدید ، شاخص ها و محور های نقشه راه ، طرح ریزی تمدن بزرگ ایرانی اسلامی را تبیین کرده و باید همه مسوولان و آحاد مردم برای تحقق آن همت کنند.

مجید طلیمی رییس مرکز مطالعاتی مدیریت دانش خاورمیانه و کارشناس عالی ارتباطات و رسانه نیز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت : عرصه فرهنگی عرصه جهاد است و حفظ فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در شرایط کنونی در جهان ، مرد میدان می طلبد.  بر این اساس ؛ به منظور پاسداری از میراث هنر ایرانی ، دستیابی به آخرین یافته‌ها و نیز ارتقاء فرهنگی برای مقابله با تهدیدات ، لازم است تا فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران حمایت و تقویت گردد .

مجید طلیمی تاکید کرد : رسانه ها ، موثق ترین ، موثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزار برای ایجاد و تحکیم توسعه پایدار هستند و بهره گیری دانایی محور از رسانه ، موجب تحقق اهداف مورد نظر می گردد.

قربان محمد پورقاز رییس گروه اقتصاد موسسه فرهنگی هنری صبا نیز ، در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار خوشنویسی قرآنی گفت:  طبق تعاریف دانشمندان حوزه اقتصاد ، اقتصاد یعنی مطالعه رفتار بشر در مدیریت تولید ، توزیع و مصرف ثروت و یکی از فاکتور های مهم برای جامعه هنرمندان عزیز توجه به مدیدیت عالی هنر و  اقتصاد هنر  و ایجاد کسب و کار ها در  تمام رشته های هنر می باشد و تولید آثار هنری برای جامعه هنرمندان و علاقه مندان این رشته ،   باعث ایجاد اشتغال ، ارتقاء رفاه اجتماعی و امنیت و آرامش می گردد .

همچنین نقی الیاسی محقق و کارشناس عالی حقوق تجاری نیز خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های مهم جهان ، همبستگی فرهنگ ، رسانه ، هنر و تبلیغات است که در قرن حاضر ، اثربخش ترین تعامل برای برون رفت از آسیب های اجتماعی و حفظ آرمان های ملی است . امیدواریم با حمایت همه جانبه مسوولین ، فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران بهترین سنگر جهادگران عرصه فرهنگ و هنر باشد.

در بخش ویژه مراسم ، فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران به وسیله مدیریت موسسه علمی فرهنگی صبا و دبیر کل مجمع جهانی شهر های اسلامی ضمن نکوداشت از مجید طلیمی برای ۲۰ سال خدمت صادقانه در عرصه رسانه و روابط عمومی ، از ایشان به عنوان مرد میدان روابط عمومی و رسانه با اهداء لوح ، تجلیل کرد و در پایان نشست هم اندیشی ، از علی اکبر کلاته ، ندا شکوهی ، سحر میرزا بیگی ، مهناز امیر موعظ و رضا خوشبخت به عنوان مدیران فعال حوزه فرهنگی و روابط عمومی  تقدیر شد.

لازم به ذکر است تکنیکهای حرفه ای آقای طلیمی که از پیشکسوتان عرصه رسانه است حاصل سه دهه فعالیت تخصصی شغلی او و اموزشهای مختلف در اقصی نقاط جهان است .

مجید طلیمی در خانواده ای از جنس رسانه زاده شده و خانواده ای فرهنگی و هم رسانه ای قدرت او را بسیار افزایش داده است او دقیقا می داند به مدیران و سرپرستان پیرامون هر نکته ای در حیطه کار یک مشاور حرفه ای رسانه چه باید گفت و چه توضیحاتی باید داد .

به نظر می رسد مجید طلیمی سبک جدیدی در مشاوره رسانه ای بوجود اورده است او حتی برای آموزش و ارتقاء سطح کیفی و کمی مدیریتی مدیران از اساتید مطرح و بنام کشور و تیمی زبده استفاده می نماید.

طلیمی بعنوان یک مشاور حرفه ای رسانه ای سالها است حضور گسترده و فعالی را در وزارت خانه ها و نهادها و ارگانهای مختلف و مخصوصا اصناف کل کشور و حتی در کلاس نیروهای نظامی و انتظامی و… داشته است و همه اینها نشان از تیز هوشی و تجربه منحصربفرد و طولانی او دارد .

با این اوصاف، وی با تیم فوق حرفه ای که دارد و با تسلط قابل توجهش به نظریه های ارتباطی توانسته است قدمهای بزرگی را برای جامعه مدیریتی کشور و جذب آرای مختلف و در لایه های مختلف جذب نماید.

وی از مدیران عالی رتبه حوزه روابط عمومی کشور است که بیش از صدها سازمان معظم ، تشکل های مردم نهاد و شرکت های دولتی و خصوصی به عنوان مدیر کل روابط عمومی و مشاور عالی فعالیت کرده است .

طلیمی در خانواده ای رسانه ای به دنیا آمده است و دانش آموخته مدیریت اجرایی و دارای دکتری افتخاری روابط بین الملل است.

https://tejaratava.ir/?p=23606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.