• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

تاکید معاون شعب بانک ملی ایران بر تغییر نگرش ها به سمت منافع ملی

  • کد خبر : 30088
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
تاکید معاون شعب بانک ملی ایران بر تغییر نگرش ها به سمت منافع ملی

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در وبینار بررسی عملکرد اداره امور شعب استان گیلان این بانک بر لزوم تغییر نگرش ها به سمت منافع ملی و افزایش وحدت و هم افزایی در میان همکاران تاکید کرد.

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران در وبینار بررسی عملکرد اداره امور شعب استان گیلان این بانک بر لزوم تغییر نگرش ها به سمت منافع ملی و افزایش وحدت و هم افزایی در میان همکاران تاکید کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در این وبینار که در حاشیه سفر وی به استان گیلان به همراه محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور و بهرام واقفی رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان برگزار شد،

بر محوریت نگرش عاشورایی در خدمت‌رسانی ها تاکید کرد و گفت: خلق ارزش افزوده محصولات بانک با رفتار صحیح بانکی، توجه به منابع انسانی، افزودن جهادی میزان سرانه، نظارت مستمر و پیگیری مداوم و دقیق باید محور امور باشند. وی تصریح کرد: تحقق اهداف میسر نمی شود مگر اینکه برای افزایش بهره‌وری، استانداردهای کشوری دائما مورد نظر قرار گیرند و برای تحقق این امر نیز آمارهای نقطه به نقطه اخذ و تحلیل شوند. مونسان تغییر نگاه و نگرش ها به سمت منافع ملی، افزایش وحدت و هم افزایی، افزایش دانش و اطلاعات و برنامه‌محوری را از جمله محورهای مهم در جهت بهبود روند حرکت اداره امور شعب استان گیلان عنوان کرد و از مدیران استان خواست تا توجه ویژه ای به منابع انسانی به عنوان یکی از مهمترین ارکان بانک داشته باشند.

محمد نجف زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز ضمن اشاره به سوگواره حماسی کربلا و ضرورت الگوپذیری از آن، از ظرفیت بی‌نظیر استان اعم از منابع انسانی بانک و بازارهای گردشگری، کشاورزی و صنعتی به عنوان ویژگی های خاص یاد کرد و گفت: تحقق اهداف منوط به پایش دائمی عملکرد و استفاده از دو بال پرواز همدلی کارکنان و برنامه‌ریزی دقیق در تمام سطوح و لایه های کاربری مدیریتی، کارشناسی، اجرایی و خدماتی است.

سیدرسول میرخلفی رییس اداره امور شعب استان گیلان هم ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان تاکید کرد: همکاران فرهیخته بانک باید بر اساس ظرفیت های منابع انسانی و بازار، در جهت پیشبرد اهداف استراتژیک، اعتلای آوازه این بانک مردمی و تحقق منویات رهبر فرزانه در حمایت از تولید با رویکرد جهادی بکوشند. مونسان نشستی نیز با دنیامالی نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی و همچنین شهردار و رئیس شورای شهر این شهرستان داشت که در این نشست بر اتمام هر چه سریع تر پروژه بازسازی و مرمت شعبه گلستان با همکاری‌های مساعد اعضای شورای شهر و شهرداری بندر انزلی تاکید شد.

دیدار با مسئولان استانداری

عضو هیات عامل بانک ملی ایران و هیات همراه با حضور در استانداری گیلان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان دیدار و گفتگو کردند. مونسان در این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۰ با شعار تولید، پشتیبانی‌هاو مانع‌زدایی‌ها عنوان کرد: نگرش جدید بانک ملی ایران در بخش سیاست‌های کلان اعتباری موجب افزایش سطح اختیارات مدیران استان و روسای شعب گردیده که این امر از تطویل زمان رسیدگی به پرونده‌های کلان می‌کاهد. نجف‌زاده مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز ضمن تقدیر از تعامل مستمر استانداری گیلان با بانک ملی ایران، از بسته‌ جدید سیاستی این بانک به عنوان راهگشای بخش تولید یاد کرد و خواستار حمایت مسئولان در خصوص وصول مطالبات و جذب منابع جدید شد.

فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان هم از بانک ملی ایران به عنوان بانکی مقتدر و پیشرو یاد کرد که به لحاظ تعدد شعب، پرسنل کارآمد و مشتریان تاثیرگذار، سرآمد بانکهای کشور بوده و علی‌رغم شیوع ویروس کرونا با تمام توان نسبت به خدمت‌رسانی به هموطنان و کمک به چرخه تولید از هیچ کوششی فروگذار نکرده است. همچنین قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز از بانک ملی ایران به جهت حمایت و پشتیبانی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید در راستای حفظ و ایجاد اشتغال و همچنین پرداخت وام ازدواج و تسهیلات پرداختی به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا تقدیر کرد. بانک ملی ایران، فراتر از یک بنگاه اقتصادی مونسان در دیدار با رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان، هدف از سفر استانی خود را دیدار با همکاران و همچنین بازدید از صنایع استان و هم‌اندیشی و کمک جهت رفع مشکلات و موانع احتمالی جهت تسهیل در روند خدمت‌رسانی عنوان کرد و بانک ملی ایران را به واسطه‌ی مردمی بودن، فراتر از یک بنگاه اقتصادی و موسسه مالی دانست. وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری که فرمودند: “بانک ملی باید دولتی بماند” به فعالیت‌های عام‌المنفعه بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، اعطای وام ازدواج، تسهیلات پرداختی به مشاغل آسیب دیده از کرونا و تسهیلات ودیعه مستاجران کم‌درآمد و … اشاره کرد و نقش روحانیت معزز را در اطلاع‌رسانی سیاست‌های حمایتی بانک‌ها و نگرش مثبت جامعه نسبت به عملکرد بانک‌ها بسیار حائز اهمیت دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین جهانی هم ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) با اشاره به اینکه کسب روزی حلال نه تنها وظیفه‌ هر شخص مسلمان است بلکه همه سازمان ها به خصوص بانک‌ها موظف به اجرای آن هستند، از عملکرد بانک ملی ایران در حمایت از بخش های مختلف اقتصادی به ویژه پرداخت تسهیلات خرد و قرض‌الحسنه در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر تقدیر کرد.

مونسان و هیات همراه در ادامه از شعبه مرکزی شهرستان بندر انزلی، شعبه دهکده ساحلی بندرانزلی، شعبه حسن‌ رود، باجه بانک ملی در منطقه آزاد تجاری_صنعتی بندر انزلی، مکان پیشنهادی جهت احداث اولین شعبه ملی پلاس استان گیلان و تعدادی از شعب سطح شهرستان های رشت، بندرانزلی و لاهیجان رشت بازدید کردند. عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران همچنین به منظور تعامل با مشتریان در راستای تحقق شعار سال از شرکت های تولیدی و صنایع استان گیلان بازدید کرد. وی در این بازدید از مشتریان بانک به عنوان مالکین اصلی و گنجینه‌های ارزشمند یاد و تصریح کرد: بانک ملی ایران همچون گذشته حامی صنایع مختلف بوده و تمام تلاش خود را در جهت به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی کشور به کار خواهد گرفت.

https://tejaratava.ir/?p=30088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.