• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

تامین منابع مالی با «وام بیمه»، خدمتی نوین از بیمه تجارت‌نو

  • کد خبر : 75976
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
تامین منابع مالی با «وام بیمه»، خدمتی نوین از بیمه تجارت‌نو

شرکت بیمه تجارت‌نو در راستای ارائه خدمات نوین و توسعه فرهنگ بیمه، طرح وام بیمه را با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران عرضه نموده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ امروزه در کشور ما مشکلات اقتصادی به عنوان یک مانع بر سر راه توسعه بیمه در سطح جامعه تلقی می‌شود چرا که این نوع مشکلات برای برخی از اقشار مردم موجب می‌شود تا خرید بیمه‌نامه را در اولویت‌های زندگی خود قرار ندهند و نسبت به به نقش تاثیر گذار بیمه و آسایشی که فراهم می کند بی اهمیت باشند.

بنابراین شرکت‌های بیمه در این شرایط خاص اقتصادی باید تمهیداتی لحاظ کنند تا میزان آگاهی و انگیزه نسبت به خرید انواع بیمه نامه در سطح جامعه بالارود و نسبت به قراردادن بیمه‌نامه در سبد خرید خانواده با وجود تمام موانع اقتصادی، ترغیب شوند.

با در نظر گرفتن تمامی موارد گفته شده شرکت بیمه تجارت‌نو طرح وام بیمه را به همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران با نگرش رفع بخشی از دغدغه‌های مالی مشتریان ارائه کرده است که تنها با بهره‌مندی از این طرح، بیمه گزاران می‌توانند ضمن خرید انواع بیمه‌نامه‌های خرد از جمله ثالث، بدنه، آتش‌سوزی، عمر، حوادث، مانا و مسئولیت حق بیمه خود را از محل تسهیلات قرض الحسنه ۱۲ ماهه پرداخت نمایند.

گفتنی است این تسهیلات بانکی با کمترین سود، بدون ضامن و بدون نیاز به مراجعه بانک در اختیار بیمه‌گزار قرار می‌گیرد.

طرح وام بیمه راهکار جامعی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در سطح جامعه، توسعه فرهنگ خرده فروشی است که با این نوع روش خرید، مخاطبین به راحتی می‌توانند ضمن تهیه بیمه‌نامه‌ی مورد نیاز، منابع مالی خود را مدیریت نمایند.

https://tejaratava.ir/?p=75976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.