• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

تامین مسکن کارگری خط اعتباری ۷۵ هزار میلیارد ریالی دارد

  • کد خبر : 13973
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
تامین مسکن کارگری خط اعتباری ۷۵ هزار میلیارد ریالی دارد

ساری – تجارت آوا – معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که دولت برای تامین مسکن کارگران خط اعتباری ۷۵ هزار میلیارد ریالی در نظر گرفته است.

به گزارش ایرنا ، محمد جعفر کبیری روز سه شنبه در حاشیه افتتاح فاز نخست مسکن ۶۳۸ واحدی تعاونی فرهنگیان در بابلسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با انعقاد تفاهمنامه ای با وزارت مسکن و شهرسازی ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را کلید زد که اولویت آن با تعاونی های کارگری است.

وی با اعلام این که ساخت این تعداد مسکن که بخشی از آن در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است تامین شود ، در استان های مختلف آغاز شد و برخی دیگر در قالب جمع آوری اطلاعات متقاضیان است.

معاون وزارت تعاون این اقدام دولت را در راستای تامین بخشی از نیازهای قشر کارگر توصیف کرد و افزود : دولت خود را مسئول تامین نیازهای اولیه قشر آسیب پذیر کارگر می داند و بخصوص در حوزه مسکن اعتبارات خوبی را در نظر گرفته است.

کبیری همچنین به مسکن مهر تعاونی های کارگری اشاره کرد و گفت : از مجموع ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار واحد مسکن مهر ، ۸۴۰ هزار واحد در قالب تعاونی کارگری بوده است.

وی افزود : خوشبختانه با تامین اعتبار از سوی دولت و همچنین نظارت مستمر بر اجرای پروژه ها، پیشرفت مسکن مهر از ۱۲ درصد در سال ۹۲ اکنون به ۹۲ درصد رسیده است.

معاون وزیر تعاون در مورد هشت درصد باقی مانده پروژه مسکن مهر نیز توضیح داد : برخی مشکلات در این زمینه وجود دارد که پیش بینی می شود تا شهریور سال ۱۴۰۰ برطرف شده و واحدهای مسکونی به صاحبان آن تحویل شود.

https://tejaratava.ir/?p=13973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.