• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

بیمه ایران جزییات بسته خدمات و تعهدات خود به زائران اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد

  • کد خبر : 32911
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
بیمه ایران جزییات بسته خدمات و تعهدات خود به زائران اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد
بیمه ایران با صدور بخشنامه‌ای به‌ تمامی شعب و مراکز خود جزییات بسته خدمات و تعهدات خود به زائران اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه، زائران اربعین حسینی (ع) که نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه سماح سازمان حج و زیارت اقدام و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند، فقط با پرداخت مبلغ 50 هزار تومان حق بیمه، تحت پوشش بیمه‌های عمر، حوادث و درمان این شرکت قرار می‌گیرند.

بیمه ایران با صدور بخشنامه‌ای به‌ تمامی شعب و مراکز خود جزییات بسته خدمات و تعهدات خود به زائران اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد. بر اساس این اطلاعیه، زائران اربعین حسینی (ع) که نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه سماح سازمان حج و زیارت اقدام و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند، فقط با پرداخت مبلغ  50 هزار تومان حق بیمه، تحت پوشش بیمه‌های عمر، حوادث و درمان این شرکت قرار می‌گیرند.
به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در این اطلاعیه پوشش تعهدات بیمه ایران این چنین اعلام شده است :
 1‌‌‌‏- پرداخت غرامت فوت به هر علت ( عمر زمانی ) مبلغ ۰۰۰‌‌‌‏/۰۰۰‌‌‌‏/۵۰۰ ریال.
۲‌‌‌‏- پرداخت غرامت فوت ناشی از حادثه مبلغ ۰۰۰‌‌‌‏/۰۰۰‌‌‌‏/۵۰۰‌‏/۲ ریال.
۳‌‌‌‏- پرداخت غرامت نقص عضو یا ازکارافتادگی دایم کلی یا جزیی ناشی از حادثه حداکتر ۰۰۰‌‌‌‏/۰۰۰‌‌‌‏/۰۰۰‌‌‌‏/۳ ریال (در صورت فوت به علت حادثه میزان تعهد بیمه گر برای غرامت فوت مجموع بندهای ۱و۲ می باشد).
۴‌‌‌‏- پرداخت هزینه های درمانی بستری بیمارستانی و اعمال جراحی به علت بیماری یا حوادث تا سقف مبلغ ۰۰۰‌‌‌‏/۰۰۰‌‏/۵۰۰ ریال.
۵‌‌‌‏-پرداخت هزینه های درمانی سرپایی و پاراکلینیکی به علت بیماری یا حوادث تا سقف مبلغ ۰۰۰‌‌‌‏/۰۰۰‌‏/۵۰ ریال.
۶‌‌‏-پرداخت هزینه های نقل و انتقال اجساد هر یک از بیمه شدگان از عراق یا شهرهای ایران به شهر محل اعزام متوفی از محل بند ۱ ( فوت به هر علت ) و تا سقف تعهدات آن.
۷‌‌‏-پرداخت هزینه‌های مربوط به نقل و انتقال بیمار یا مصدوم از عراق یا شهرهای ایران به شهر محل اعزام بیمه شده از محل بند ۴ ( هزینه های درمانی بستری بیمارستانی و اعمال جراحی ) و تا سقف تعهدات آن.
۸‌‌‏- استقرار نمایندگان بیمه گذار به همراه یک دستگاه آمبولانس مجهز دارای استانداردهای اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راننده و تکنیسین دارای صلاحیت‌های حرفه ای در مبادی خروجی و ورودی مرزهای هوایی پرتردد و ورودی مرز زمینی مهران، به منظور انجام هماهنگی‌های لازم جهت انتقال بیماران، مصدومین و فوت شدگان از پایانه‌های مرزی به بیمارستان‌ها یا استان‌های مربوطه.
۹‌‌‏- استقرار نمایندگان بیمه گذار در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا در کشور عراق و مسیرهای بین راهی پیاده روی اربعین به منظور انجام هماهنگی‌های لازم جهت نقل و انتقال بیماران، مصدومین و فوت شدگان.
۱۰‏- پوشش بیمه ای هر یک از بیمه شدگان از زمان ورود به کشور عراق آغاز و در طول مدت اقامت در شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی، کاظمین، سامراء و مسیرهای منتهی به آنها ادامه خواهد داشت و تا ساعت ۲۴ روز بعد از ورود به کشور خاتمه می‌یابد، لازم به بیان است  در صورتی که هر یک از بیمه شدگان تا ساعت ۲۴ روز سوم ورود به کشور به بیماری کرونا مبتلا شده (مشروط به ارایه نتیجه تست PCR مثبت) و نیاز به دریافت خدمات درمانی داشته باشند، تحت پوشش این بیمه نامه قرار دارند.
در اطلاعیه بیمه ایران تاکید شده است : کلیه زایرین اربعین حسینی که از طریق سامانه سماح حج و زیارت برای انجام زیارت اربعین ثبت نام نموده و مراحل آن را تکمیل نمایند، به صورت خودکار و با تعهدات قرارداد مخصوص زایرین اربعین حسینی تحت پوشش قرار خواهندگرفت.

https://tejaratava.ir/?p=32911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.