• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

بیمه‌های زندگی، حلقه‌ اتصال آسایش و آرامش

  • کد خبر : 8006
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
بیمه‌های زندگی، حلقه‌ اتصال آسایش و آرامش
روز بیمه امسال حکایتی دیگر با آنچه طی سال‌های گذشته جاری بود، دارد. شیوع ویروس بی‌رحمی که تن عزیز بسیاری از هموطنان‌مان را به خود آلوده کرده آنچنان سایه سنگینی بر روزگارمان انداخته که خاطرات تلخش بدون شک تا سال‌ها در قلب‌هایمان ته‌نشین خواهد شد.

در چنین شرایطی رسالت و مقصود بیمه اهمیتی دو چندان می‌یابد تا با همت و اتحادی جمعی آرامش و آسایش بار دیگر جامعه را در سایه‌سار خود پناه دهد.

در این میان حضور و اهمیت بیمه‌های زندگی حلقه اتصالی است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد.  به ویژه آنکه در شرایطی که آحاد جامعه به دنبال راهی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌های سرگردانشان هستند، استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه بیش از پیش اهمیت می‌یابد؛ و رسیدن به این هدف جز با استفاده از روش‌های نوین و متناسب با نیاز جامعه نخواهد شد.

در این مسیری که در آستانه‌اش قرار داریم، سختی‌ها و پیچیدگی‌ها کم نبود اما خدمت به مردم و ترسیم فردایی روشن سرمشق ما بود و توشه راهمان امید و اعتمادی که رشته از هم ناگسستنی میان ما و مشتریانمان شد. ما با اندوخته امید و انگیزه‌مان به راه ادامه خواهیم داد زیرا باور داریم امید هیچ معجزی ز مرده نیست، زنده باش…

به امید روزی که هر ایرانی حداقل یک بیمه زندگی داشته باشد.

روز بیمه گرامی‌باد

علیرضا هادی

مدیرعامل بیمه باران

https://tejaratava.ir/?p=8006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.