• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

بروجرد نگین تولید کالای ایرانی برند زاگرس پوش

  • کد خبر : 16885
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
بروجرد نگین تولید کالای ایرانی برند زاگرس پوش
هجدهمین و بزرگترین فروشگاه شرکت زاگرس پوش به مساحت ۵۰۰ متر مربع در مجتمع تجاری ایران مال با حضور آقایان حاتم شاکرمی، حجت الله میرزایی معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی از مسئولین کشور و حضور بسیاری از هموطنان گرامی با سخنان آقای رحیم چگنی مدیرعامل شرکت زاگرس پوش در روز عید مبعث افتتاح شد.

هجدهمین و بزرگترین فروشگاه شرکت زاگرس پوش به مساحت ۵۰۰ متر مربع در مجتمع تجاری ایران مال با حضور آقایان حاتم شاکرمی، حجت الله میرزایی معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی از مسئولین کشور و حضور بسیاری از هموطنان گرامی با سخنان آقای رحیم چگنی مدیرعامل شرکت زاگرس پوش در روز عید مبعث افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آوا: شرکت تولیدی پوشاک ایرانی زاگرس پوش در شهرک صنعتی بروجرد واقع شده که ۲۵ سال در تولید پوشاک زنانه و مردانه فعالیت دارد. آقای مهندس رحیم چگنی مدیرعامل شرکت زاگرس پوش در این مراسم گفت: این شرکت ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.
مدیرعامل زاگرس پوش در ادامه با موضوع سهم بازار بیان کرد: ما در سازمانها سهم فروش خوبی داریم همچنین در بحث خرده‌فروشی که ۱۸ فروشگاه داریم تقریبا توانسته ایم از بازار سهمی خوبی بگیریم . وی در ادامه گفت: ما قصد داریم با افزایش فروشگاه ها سهم بازار را از دست خارجی ها بگیریم . نگاه ما این است که برندهای ایرانی توان رقابت با کشورهای دیگر را داشته باشد.
مدیرعامل شرکت زاگرس پوش از توسعه بازاراین شرکت خبر داد و گفت: با توجه به توانمندی که برند شرکت زاگرس از نظر تولید و زیرساخت ها دارد قطعاً در توسعه بازار موفق خواهد شد.
شرکت زاگرس دو بازار هدف دارد یکی از آن خرده‌فروشی است که تا کنون ۱۸ فروشگاه دایر کرده ایم و فروشگاه های دیگر برای توسعه در مراکز استان ها در دست افتتاح داریم تا بتوانیم در تهران و استان های بزرگ فروش مان را توسعه دهیم . همچنین با ادارات دولتی در سراسر کشور نیز کار می کنیم که آن بخش هم توسعه بازار داشته باشد.
همچنین ما در بحث فروشگاه  و برندینگ برنامه داریم که این برند را در سطح کشور توسعه دهیم و حتی این فضا وجود دارد که در دراز مدت به صادرات گسترده نیز روی بیاوریم .
وی ادامه داد: ما تقریبا توانسته ایم از بازار سهمی خوبی بگیریم و قصد داریم با افزایش فروشگاه سهم بازار را از دست خارجی ها بگیریم . نگاه ما این است که برندهای ایرانی توان رقابت با کشورهای دیگر را دارند.
مدیرعامل شرکت زاگرس پوش در مورد اشتغال زایی شرکت گفت:  در مورد اشتغال زایی ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در قسمت تولید و فروش و ۲۰۰۰ هزار نفر هم بصورت غیر مستقیم با این شرکت همکاری دارند.
وی همچنین در سوالی  در مورد گران شدن نرخ ارز و گران شدن پوشاک وارداتی که آیا این امر باعث شده که مردم از پوشاک ایرانی استقبال کنند گفت : قطعا تاثیرگذار است به شرط اینکه دولت بتواند قیمت ارز و قاچاق پوشاک را کنترل کند و امیدوارم مردم با برند ایرانی آشتی کنند و خواهند دید که کالای ایرانی قابل رقابت و حتی از نظر خدمات بهتر خواهد بود.
رحیم چگنی با بیان اینکه ۵۰ درصد مواد اولیه تولید از خارج وارد می شود و در این زمینه نیازمند کشورهای خارجی هستیم گفت: ۵۰ درصد مواد اولیه ما وارداتی است که از کشور ترکیه ، آلمان و همچنین از چین تامین می شود. موادی که از این کشور ها وارد می شود در ایران وجود ندارد . متاسفانه در تولید نخ و پارچه کشورمان از برخی کشورها عقب مانده است.
مدیرعامل شرکت زاگرس پوش همچنین به مشکلات و موانع تولید اشاره کرد و گفت:  بحث کرونا ضربه بدی به بخش تولید زده است. تاثیرات  آن را می توان در میزان خرید مردم دید همچنین سال گذشته به دلیل بیماری کرونا بخش پوشاک به تعطیلی کشیده شد و این اسیب بدی به تولید زد و اجناس روی دست تولید کنندگان ماند .
وی به بحث تنوع کالا اشاره کرد و گفت: شرکت زاگرس پوش به تنوع کالا توجه بسیار ویژه ای دارد ما کت و شلوار، پیراهن، مانتو، پالتو و لباس های مجلسی را بیشتر هدف گذاری کرده ایم. 
رحیم چگنی همچنین تصریح کرد: شرکت زاگرس پوش بخاطر شرایط معیشت و درآمد مردم اجناس تولیدی خود را به دو صورت قیمت گذاری کرده است. اول گروه هدف a یعنی گروه متوسط و گروه B یعنی متوسط رو به بالا که در واقع سعی شده دو محصول تولید کنیم و سعی کرده ایم رضایتمندی مشتری را به دست آوریم.
رحیم چگنی مدیر عامل شرکت زاگرس پوش با اعلام این خبر گفت: قرار است به مناسبت افتتاح فروشگاه جدید این شرکت در مجتمع ایران مال تخفیف ۶۰ درصدی (۳۰+۳۰) برای مشتریان تا پایان سال جاری به مدت یک هفته در نظر گرفته شود.
وی افزود: مشتریان می‌توانند هنگام خرید از تخفیف ۳۰ درصدی بهره مند شوند و ۳۰ درصد هم از مبلغ خریداری شده در کارت اعتباری آنها برای خریدهای بعدی آنها شارژ خواهد شد.
مدیرعامل شرکت زاگرس پوش همچنین در سوالی درباره  اینکه اگر در آینده با کاهش قیمت دلار مواجه شویم  آیا توان رقابت با برندهای خارجی با قیمت های پایین تر را داریم گفت: اگر کالا وارداتی خصوصا پوشاک به صورت قانونی وارد کشور بشود بله توان رقابت را داریم. اما به صورت قاچاق اگر وارد شود خیر این توان را نداریم، البته شرکت ها هم باید کیفیت و خدمات و راندمان را بالاتر ببرند تا آسیب کمتری متوجه آنها شود.
همچنین حاتم شاه کرمی معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در زمان افتتاح شعبه زاگرس پوش در ایران مال گفت: افتتاح های پی در پی برند زاگرس پوش نشان دهند پایداری تولید و استقابل مردم از این برند است، از این رو به برادران چگنی به عنوان بنیان گذاران این برند تبریک می گویم و امیدوارم که مسیر توسعه در این برند همچنان ادامه داشته باشد، به طور قطع حمایت از تولیدات داخلی نه تنها گامی در مسیر اشتغالزایی است بلکه به اقتصاد کشور هم کمک موثری می کند.
در پایان این فروشگاه با حضور مدعوین و سخنان معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما افتتاح شد.

https://tejaratava.ir/?p=16885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.