• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
8

با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد | بهره برداری از پروژه های منطقه آزاد انزلی همزمان با هفته دولت

  • کد خبر : 30909
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد | بهره برداری از پروژه های منطقه آزاد انزلی همزمان با هفته دولت
همزمان با ششمین روز از هفته دولت، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه عمرانی و زیربنایی، تفریحی ـ گردشگری و سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی به این منطقه سفر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از فرینا، حمیدرضا مومنی به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و استاندار گیلان در بدو ورود به منطقه آزاد انزلی با حضور در ایستگاه جیرده رشت از نزدیک در جریان روند ساخت پروژه ملی اتصال راه آهن رشت به بندر کاسپین قرار گرفتند.

مومنی و هیات همراه در ادامه با حضور در شهرک صنعتی شماره ۲ منطقه آزاد انزلی، «واحد صنعتی پوشاک (شرکت وینا تجارت)» را افتتاح و به بهره برداری رساند.

این واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال، برای ۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

در ادامه این سفر یک روزه؛ «سه پروژه عمران روستایی در محلات» این منطقه با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از «فاز دوم مجتمع تفریحی گردشگری مارینا (شرکت مکین دریا کاسپین)» از دیگر پروژه هایی است که امروز با حضور حمیدرضا مومنی به بهره برداری رسید. این مجتمع تفریحی گردشگری در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی واقع شده که در آن ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای ۳۰ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

در ادامه حمیدرضا مومنی دبیر شورایعالی مناطق آزاد به همراه علی اوسط اکبری مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و ارسلان زارع استاندار گیلان با حضور در مجتمع بندری کاسپین، «یک باب انبار سرپوشیده» در این مجتمه بندری را به بهره برداری رساند.

 برای ساخت این انبار سرپوشیده ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

«پروژه پارک آبی» واقع در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی از دیگر پروژه های بود که با حضور حمیدرضا مومنی و هیات همراه مورد بازدید قرار گرفت.

گفتنی است؛ حضور در نشست با فعالان اقتصادی و مدیران و مسئولین سازمان منطقه آزاد انزلی از دیگر برنامه های سفر یک روزه حمیدرضا مومنی دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به این منطقه است.

https://tejaratava.ir/?p=30909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.