• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

بانک توسعه تعاون حامی برگزیدگان رقابت کنز در نمایشگاه اینوتکس

  • کد خبر : 52806
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
بانک توسعه تعاون حامی برگزیدگان رقابت کنز در نمایشگاه اینوتکس

به پنج برگزیده رقابت کنز در نمایشگاه اینوتکس تسهیلات سه میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون تعلق می‌گیرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از حامیان اصلی نمایشگاه اینوتکس در این رویداد حضوری فعال در مسئولیت داوری و اهدای جوایز بر عهده داشت ، که بر این اساس به پنج برگزیده این رقابت علمی تسهیلات کم بهره سه میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون پرداخت می‌گردد.
رقابت علمی کنز با تمرکز بر «کاربرد دانش و اندیشه برای جامعه» توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) در میان دانش‌پژوهان، دانشجویان و اساتید زیر ۴۵ سال با هدف تعمیق تفکر و ایجاد نوآوری در جامعه دانشگاهی برای رسیدگی به مشکلات جهان اسلام مدیریت می شود، که مراحل فراخوان و اجرایی دومین دوره این رقابت نیز از سال گذشته و در حوزه‌های «آب، محیط زیست و انرژی»، «بهداشت و فناوری پزشکی»، «فناوری اطلاعات و ارتباطات»، «اقتصاد، بانکداری و تامین مالی»، «حمل و نقل» و «حوزه ویژه ۱۴۰۰؛ معدن و صنایع معدنی» انجام شد و مراسم پایانی آن همزمان با برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار گردید.
در دومین دوره رقابت علمی کنز ۶۵۸ اثر از ۲۵ کشور اسلامی توسط دبیرخانه رقابت دریافت شد که پس از داوری، ۲۰ طرح از کشور‌های ایران، مالزی و بنگلادش انتخاب و در نهایت ۶ اثر به عنوان طرح‌های منتخب دومین دوره رقابت علمی کنز معرفی شدند. کتایون دوالو سرپرست معاونت ارتباط با مشتریان اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار بانک توسعه تعاون نیز به عنوان یکی از داوران اصلی رقابت نهایی حضور داشت.
برگزیدگان این دوره رقابت علمی کنز غیر از جوایز دریافت شده از بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) از وام سه میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون برای توسعه طرح‌های خود برخوردار می‌شوند.
مراسم اختتامیه رقابت علمی کنز با حضور علی اکبر صالحی قائم مقام فرهنگستان علوم ایران، سعید سهراب پور، رئیس رقابت علمی کنز، عذرا پچیهو، وزیر بهداشت و رفاه اجتماعی ایالت سند پاکستان و مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس برگزار شد.

https://tejaratava.ir/?p=52806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.