• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از بخش‌‌های مختلف شرکت داده ورزی سداد

  • کد خبر : 34746
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از بخش‌‌های مختلف شرکت داده ورزی سداد

مدیرعامل بانک ملی ایران با همراهی جمعی از مدیران ارشد این بانک ضمن حضور و بازدید از بخش های مختلف شرکت داده ورزی سداد و آشنایی با فعالیت‌های در دست اجرای این شرکت، طرح‌های خاص و نوآورانه این شرکت را مورد بررسی قرار داد و با همکاران شاغل در بخش ها و واحدهای فنی این مجموعه از نزدیک دیدار و گفت‌وگو و از ارائه خدمات گسترده و به موقع آنها تقدیر کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده با همراهی مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و فرهاد فائز مدیرعامل شرکت داده ورزی  سداد و تنی چند از مدیران ارشد ستادی بانک و مسئولان شرکت داده ورزی سداد از بخش‌ها و واحدهای بانکداری نوین شرکت سداد از جمله واحد بله، مانیتورینگ بام، سامانه بازرسی سیستماتیک، واحد داده و خدمات هوشمند بازدید کرد و در جریان روند کار، محصولات، خدمات متنوع و نوآورانه شرکت داده‌ورزی سداد قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید محمدرضا حسین زاده با حضور در جمع کارکنان پیام رسان بله با قدردانی از زحمات تمام کارکنان جوان بله و مدیران و کارکنان شرکت داده ورزی سداد گفت: یکی از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است، رصد آخرین وضعیت خدمات بله و انجام اقدامات لازم برای توسعه و ارائه خدمات بهینه در راستای نیاز مشتریان است.

وی با تاکید بر افزایش تعداد کاربران بله در آینده نزدیک اظهار داشت: وجود ۹ میلیون کاربر بله نشان از موفقیت این سامانه است که توسعه ارائه خدمات بر بستر این پلتفرم به سازمان ها و شرکت های مختلف باید مورد توجه جدی باشد.

وی لزوم تمرکز بیشتر گروه داده ورزی سداد بر پروژه های بانکداری نوین و طرح های فناورانه را مورد تأکید قرار داد و گفت: با توسعه اپلیکیشن بله در مسیر نوآوری رضایت حداکثری مشتریان بانک را باید به دست آوریم.

حسین زاده با حضور در مراسم برگزاری ششمین سالگرد راه اندازی سامانه بله با بیان این که شرکت سداد با تکیه ‌بر نیروی جوان و متخصص خود به‌عنوان بازوی اجرایی بخش فناوری بانک ملی ایران محسوب می شود، اظهارداشت: مدل کسب‌وکار این بانک بر اساس بانکداری جهانی است بر همین اساس بانک ملی ایران باید در مسیر تحول دیجیتال، سرآمد شبکه بانکی کشور باشد.

 مدیرعامل بانک ملی ایران بر اجرای طرح های نوآورانه و فناورانه در بانک تاکید و خاطرنشان کرد: بانک ملی ایران  باید همتراز با بانک‌های برتر دنیا به‌عنوان مدرن‌ترین، چابک‌ترین و کارآمدترین بانک  قدرت‌نمایی کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از بخش مانیتورینگ بام، طراحی محصول “قلک” را توسط این شرکت با همکاری شرکت کارگزاری بانک، اقدامی قابل تقدیر دانست و تأکید کرد: متخصصان جوان شرکت داده ورزی سداد با اتکا به علم و دانش به خوبی توانسته اند نیازهای حوزه بانکداری نوین در زمینه خدمات و محصولات را بومی سازی کنند که این اقدامات نوآورانه، خودکفایی در تولید محصولات فناورانه است.

حسین زاده محصول قلک را بستری یکپارچه و مناسب برای جذب سرمایه های خرد مشتریان دانست و گفت: این محصول در آینده نزدیک افقی روشن در جهت سرمایه گذاری های جدید باز خواهد کرد که از یکم آبان ماه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران در این بازدید با تأکید بر این نکته که فضای تعامل و همدلی میان بانک ملی ایران و گروه شرکت های سداد بسیار مساعد و مثبت است، تأکید کرد: بانک ملی ایران با استفاده از شرکت داده‌ورزی سداد به‌عنوان بازوی اجرایی خود در حوزه فناوری اطلاعات پیشران تکنولوژی‌های نوین در صنعت بانکداری الکترونیک است.

وی با اشاره به این که بانک ملی ایران با پتانسیل شرکت داده ورزی سداد در حال حرکت در مسیر تحول دیجیتال است، افزود: بانکداری دیجیتال در سطح گذار است و این مهم در بانک ملی ایران با توان شرکت داده ورزی سداد اجرایی می شود.

در این مراسم فرهاد فائز  مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد ضمن معرفی و تشریح پروژه ها، محصولات، خدمات و توانمندی های موجود، گزارشی از عملکرد شرکت ارائه کرد.

https://tejaratava.ir/?p=34746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.