• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

اینترنت هدیه اساتید، معلمان، طلاب و دانشجویان همراه اولی فعال شد

  • کد خبر : 34731
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
اینترنت هدیه اساتید، معلمان، طلاب و دانشجویان همراه اولی فعال شد
بسته‌های اینترنت هدیه اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب که دارای سیمکارت همراه اول هستند، فعال شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به تمامی اساتید، معلمان، دانشجویان و طلابی که در پرتال اعلام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت نام کرده باشند، «بسته اینترنت» هدیه می دهد.

بسته های شش ماهه ۶۰ گیگابایت ویژه اساتید حوزه و دانشگاه، ۴۰ گیگابایت ویژه معلمان و ۳۰ گیگابایت ویژه دانشجویان و طلاب مطابق لیست ارسالی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (افرادی که در سامانه ICT Gifts ثبت نام کرده اند)، فعال شده است.

بنابراین بسته های مذکور برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری که اطلاعات دیتابیسی آنان به همراه اول رسیده، به صورت خودکار فعال شده است.

همراه اول به عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال» و در اختیار داشتن «بالاترین رکورد سرعت اینترنت ایران»، سالهاست که با سرمایه گذاری بر روی تجهیزات و سرمایه های بومی، زمینه برقراری ارتباطات در گستره ایران عزیز را فراهم آورده است؛ از زمان شیوع ویروس کرونا نیز به سرعت پلتفرم آموزشی «شاد» که رسانه آموزشی-تعاملی ملی است را طراحی، توسعه و پیاده سازی کرد تا سیستم آموزش و پرورش دچار خدشه نشود.

اکنون نیز در راستای حمایت از اقشار علمی کشور و کمک به نظام آموزشی کشور، بسته های اینترنتی اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب را مطابق درخواست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال کرده است.

https://tejaratava.ir/?p=34731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.