• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

اینترنت رایگان ایرانسل به مناسبت شب‌های قدر

  • کد خبر : 20759
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
اینترنت رایگان ایرانسل به مناسبت شب‌های قدر
ایرانسل به مناسبت فرارسیدن شب‌های قدر و ایام عزاداری شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع)، ۲ گیگابایت اینترنت رایگان داخلی در اختیار مشترکان دائمی و اعتباری قرار می‌دهد.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر رمضان ۱۴۴۲ قمری و به منظور تسهیل دسترسی مشترکان ایرانسل به برنامه‌های مذهبی و عزاداری که با توجه به شرایط شیوع کرونا در فضای مجازی برگزار می‌شود، ۲ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری قابل فعال‌سازی است.

بسته اینترنت رایگان داخلی ۲ گیگابایتی ایرانسل در شب‌های قدر، مطابق با ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ (از ابتدای بامداد ۱۱ اردیبهشت تا پایان ۱۵ اردیبهشت)، قابلیت فعال سازی از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من یا شماره گیری کد دستوری #۵* را دارد. اعتبار این بسته تا پایان روز فعال‌سازی است و هر کاربر یک‌بار فرصت دریافت این بستۀ رایگان را دارد.

ایرانسل همچنین در ماه مبارک رمضان و به‌ویژه در شب‌های قدر، از طریق تلویزیون اینترنتی لنز و طی همکاری با مجموعۀ «هیئت آنلاین»، ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این ایام را، مانند سخنرانی، مداحی و برنامه‌های مذهبی، در قالب شبکۀ اختصاصی به همراه اشتراک رایگان، برای علاقه‌مندان پخش می‌کند.

https://tejaratava.ir/?p=20759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.