• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

اهداء ۹ هزار بسته غذایی در قالب طرح ” احسان رمضان”

  • کد خبر : 22441
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
اهداء ۹ هزار بسته غذایی در قالب طرح ” احسان رمضان”
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی ۹ هزار بسته غذایی را بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌کند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گفت: این ستاد در ادامه اهداء ۹ هزار بسته غذایی در قالب طرح پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان که از اسفند آغاز شده، ۹ هزار بسته غذایی دیگر که شامل برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات است را در استان توزیع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گفت: این ستاد در ادامه پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان که از اسفند سال ۹۹ آغاز شده، ۹ هزار بسته غذایی دیگر که شامل برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات است را در استان توزیع می‌کند.

موسوی افزود: این بسته‌های غذایی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا که از طریق گروه‌های جهادی، کانون‌های مساجد، ثمن و خیریه‌ها در استان شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

وی گفت: در مرحله پنجم همدلی احسان در مجموع ١٨هزار بسته غذائی به ارزش هر بسته ۴٠٠هزار تومان توزیع خواهد شد.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از اول شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۱۲۰هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد تومان در خراسان جنوبی توزیع کرده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گفت: همچنین این ستاد به ۵۰۰نفر از کسبه‌ای از این ویروس آسیب دیده اند درمجموع ۱۸میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال پرداخت کرده است.

https://tejaratava.ir/?p=22441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.