• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک دی، بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر

  • کد خبر : 50712
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان بانک دی، بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر

مدیران بانک دی، بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر به منظور ایجاد هم‌افزایی بیشتر تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که در ساختمان مرکزی بانک دی و با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و جمعی از مدیران ارشد هر سه سازمان برگزار شد بر تقویت و توسعه زمینه‌های همکاری این سه مجموعه تاکید شد.
در این نشست علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی، با اشاره به لزوم ارائه خدمات باکیفیت به خانواده معزز ایثارگران گفت: مهم‌ترین مأموریت بانک دی خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و مدیران و کارکنان بانک در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
وی افزود: ایجاد میزهای خدمت در مراکز بنیادشهید هر استان از مهم‌ترین اقدامات بانک دی در تسهیل دسترسی جامعه هدف به خدمات بانکی است که در سال جاری نیز این هدف به قوت تداوم خواهد کرد.
در ادامه این نشست اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: هر اقدامی که برای خدمت به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران انجام شود گوشه‌ای از ایثار این عزیزان را جبران نخواهد کرد.
وی افزود: خدا را شاکریم که به همت هیئت‌مدیره بانک دی، این تفاهم‌نامه آرزوی دیرینه پدران، مادران و همسران شهدا و جانبازان برای تشرف به زیارت عتبات عالیات و بقاع متبرکه در عراق و سوریه را محقق خواهد کرد.
در ادامه این مراسم علی دستجردی، مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در بانک دی برای تهیه مقدمات این تفاهم‌نامه گفت: با رفع محدودیت‌های کرونایی در کشور، این تفاهم‌نامه نخستین اقدام سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر در ارائه خدمات سیاحتی-زیارتی به جامعه هدف بنیاد شهید است.
وی ادامه داد: با حضور اعضای هیئت‌مدیره جدید بانک دی شاهد همسویی بیشتر خدمات بانک دی با مأموریت‌های بنیادشهید در خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستیم که امیدواریم این تفاهم‌نامه آغاز فصل تازه‌ای در همکاری مشترک طرفین باشد.
گفتنی است مهم‌ترین هدف این تفاهم‌نامه سه‌جانبه، علاوه بر گسترش همکاری‌های متقابل، اعطای تسهیلات مناسب برای اعزام جامعه هدف بنیاد شهید به زیارت عتبات عالیات عراق و سوریه است.

https://tejaratava.ir/?p=50712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.