• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

افزایش ۱۰/۷ درصدی منابع باجه های بانکی روستایی پست بانک ایران در پایان تیرماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 28370
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
افزایش ۱۰/۷ درصدی منابع باجه های بانکی روستایی پست بانک ایران در پایان تیرماه ۱۴۰۰

منابع باجه های بانکی روستایی پست بانک ایران در پایان تیرماه نسبت به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، به میزان ۱۰٫۷ درصد رشد داشته و به بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۹ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال ریال رسیده است که قطعا با برنامه ریزی و اقدامات موثر توسط مدیریت شعب استان ها‏‏/مناطق تهران در ماههای آتی شاهد رشد بیشتر منابع باجه ها خواهیم بود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت امور استان ها و بازاریابی پست بانک ایران : پنج استان برتر که نسبت به ماه قبل (خرداد ماه ۱۴۰۰) بیشترین رشد منابع را داشته اند به ترتیب خراسان رضوی با ۱٫۳۸۳ میلیارد ریال، خوزستان  با ۱٫۰۵۶ میلیارد ریال، مازندران با ۱٫۰۲۶ میلیارد ریال، آذربایجان شرقی با ۸۹۱ میلیارد ریال و اصفهان با ۸۵۰ میلیارد ریال بوده اند.

بنا بر این گزارش :تعداد کل دستگاههای خودپرداز منصوبه فعال در باجه های کشور ۲۷۳۰ دستگاه می باشد که تعداد ۱۲۶۵ دستگاه مالکیتی، ۱۲۴۲ دستگاه با مالکیت پست بانک (طرح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) و ۲۲۳ دستگاه در قالب  طرح پرستاری می باشد که در مجموع نسبت به ماه قبل تعداد ۵ دستگاه افزایش داشته است.

این گزارش حاکی است: تعداد کل دستگاههای Pinpad  (پوز شعبه ای) فعال در کل باجه های کشور  ۵۴۷۱  دستگاه می باشد. که نسبت به ماه قبل تعداد ۱۰ دستگاه افزایش داشته است.

این گزارش می افزاید: تا پایان تیر ماه تعداد کل باجه های فعال کشور ۵۷۱۹  باجه می باشد که در این ماه تعداد ۴۲ باجه جدید ایجاد و ۴۴ باجه به دلایل مختلف از جمله عدم کارایی کارگزار، عدم انعقاد قرارداد جدید و مکان نامناسب غیرفعال گردیده اند.

https://tejaratava.ir/?p=28370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.