• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

افزایش همکاریهای بین بخشی جهت اجرای بهینه نسخه الکترونیک

  • کد خبر : 24494
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
افزایش همکاریهای بین بخشی جهت اجرای بهینه نسخه الکترونیک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در صورت اجرای ناقص طرح نسخه الکترونیک اعتماد مردم به سیستم درمانی از بین خواهد رفت و سازمان بیمه سلامت ؛ دانشگاههای علوم کشور با افزایش همکاریهای بین بخشی در صدد اجرای بهینه این طرح در کشور می باشند.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر طاهره چنگیز  رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جلسه وبینار با مسئولین بیمارستان‌های استان که به صورت مشترک با بیمه سلامت برگزار شد، گفت: همکاری صمیمانه ای در این شرایط سخت صورت گرفته  و آمادگی لازم هست تا مسائل و مشکلات پیش رو مرتفع شود.

وی ادامه داد: بر اساس قانون برنامه ششم و قانون بودجه امسال کلیه مراکز درمانی مکلف به اجرای نسخه الکترونیک شده‌اند که در این شرایط  با همت مضاعف و همکاری شایسته همانند سابق مراکز درمانی جهت تحقق این مهم گام بردارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از لحاظ تامین سخت افزار مورد نیاز طرح نسخه الکترونیک با همکاری بیمه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر چنگیز گفت: از مهمترین دغدغه های مراکز درمانی می توان به استفاده همکاران مراکز درمانی از پنل مشترک سازمان‌های بیمه‌گر، امضا الکترونیک پزشکان، ارتباط HIS بیمارستان‌ها با سامانه نسخه الکترونیک ، کاربرپسند شدن سامانه و تجهیز مراکز به سخت افزار مورد نیاز اشاره کرد .

https://tejaratava.ir/?p=24494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.