• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

افتتاح کلان بیمارستان حضرت مهدی (عج) با تامین مالی ۴ هزار میلیاردی بانک ملت

  • کد خبر : 79685
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۵۹
افتتاح کلان بیمارستان حضرت مهدی (عج) با تامین مالی ۴ هزار میلیاردی بانک ملت

بیمارستان هزار تختخوابی مهدی کلینیک تهران به عنوان بزرگترین و مجهزترین طرح حوزه سلامت کشور با حضور با آیت الله رئیسی رئیس جمهور در روز میلاد حضرت مهدی موعود(عج) گشایش یافت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بیمارستان هزار تختخوابی«مهدی کلینیک» بزرگترین و مجهزترین طرح حوزه سلامت است که عملیات ساخت آن در سال ۹۰ آغاز شد و در ادامه با تامین مالی قابل توجه ۴ هزار میلیارد ریالی بانک ملت تکمیل شد.

این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های بسیار مجهز فوق تخصصی است که در دل بیمارستان ۱۵۰۰ تختخوابی امام خمینی(ره) راه اندازی و به ظرفیت این مجتمع بیمارستانی اضافه می‌شود.

این طرح مدتی به دلیل مشکلات تامین مالی متوقف بود که پس از ورود بانک ملت به پروژه و با حمایت‌های فنی و اقتصادی دولت سیزدهم روند ساخت و تکمیل آن سرعت گرفت.

این بیمارستان بسیار مدرن و مطابق با استانداردهای روز جهانی، با ۳۸ اتاق عمل و اورژانس فوق پیشرفته مجهز به باند هلی کوپتر، بزرگ‌ترین طرح ملی سلامت در تاریخ کشور است که هوشمند و به لحاظ امنیت سازه بسیار مستحکم طراحی و ساخته‌شده و نزدیک به یک هزار تخت بستری به مجموعه تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه می‌کند. درمانگاه بیمارستان مهدی کلینیک هم در فضایی حدود هشت هزار مترمربع ظرفیت مراجعات سرپایی را یک و نیم تا دو برابر افزایش خواهد داد.

شایان ذکر است که چندی پیش قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در جریان بازدید رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت از پروژه بیمارستان، از حمایت‌های بانک ملت قدردانی کرده بود.

https://tejaratava.ir/?p=79685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.