• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

افتتاح حساب حدود۲۳۷ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی در بانک مسکن/پرداخت ۱۴۱ میلیاردتومان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن

  • کد خبر : 27702
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
افتتاح حساب حدود۲۳۷ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی در بانک مسکن/پرداخت ۱۴۱ میلیاردتومان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن

عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن از افتتاح حساب حدود ۲۳۷ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک برای اجرای طرح خبر داد و مبلغ واریز شده به حساب بانک را از آورده متقاضیان معادل ۸ هزار و ۳۸۹ میلیاردتومان برشمرد.

به گزارش تجارت گردان ، محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک را اعلام کرد.

عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن، توضیح داد: تعداد افتتاح حساب ۲۳۶ هزار و ۹۲۸ نفر است. میزان واریز وجوه مبالغ ۸ هزار و ۳۸۹ میلیاردتومان است که از این میزان ۲ هزار و ۳۸۸میلیاردتومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است.

به گفته وی، در حال حاضر بیش از ۶ هزار میلیاردتومان نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

علمداری با اشاره به اینکه بانک مسکن از محل تسهیلات ۱۴۱ میلیاردتومان به متقاضیان پرداخت کرده است، افزود: هم‌اکنون ۲۷۸ پروژه طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۱۳ هزار و ۵۸۰ واحد در دفترخانه آماده انعقاد قرارداد است.

https://tejaratava.ir/?p=27702

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.