• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

آینده بانک در حوزه بانکداری الکترونیک رقم می‌خورد

  • کد خبر : 75257
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
آینده بانک در حوزه بانکداری الکترونیک رقم می‌خورد

سرپرست بانک مسکن در اولین جلسه شورای راهبری تحول دیجیتال با تاکید بر ضرورت حرکت بانک در حوزه تحول دیجیتال گفت: آینده بانک در حوزه بانکداری الکترونیک رقم می‌خورد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن – هیبنا، اولین جلسه شورای راهبری تحول دیجیتال بانک مسکن با حضور دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن، صابر عسکرپور عضو هیات مدیره و معاون امور مالی، علی کمالی عضو هیات مدیره بانک، نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

دکتر عسکری آموزش و فرهنگسازی را از جمله اولویت‌های اصلی بانک برای توسعه بانکداری دیجیتال توصیف و بیان کرد: ضرورت تحول بانک در حوزه دیجیتال بر هیچ کسی پوشیده نیست و هر گامی که در این مسیر برداشته شود آینده‌ساز است و بانک را به اهداف مهمی می‌رساند اما ایستایی در این حوزه باعث می‌شود در آینده بانک در رقابت درون شبکه بانکی کشور عقب بیفتد.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های بانک در این عرصه فعالیت و معرفی محصولات در حوزه بازاریابی دیجیتال است و بخش مهمی از مسیر تحول دیجیتال بانک از راه بازاریابی دیجیتال رقم خورده و محقق می‌شود.

سرپرست بانک مسکن همچنین به موضوع تبلیغات در حوزه بانکداری دیجیتال تاکید و عنوان کرد باید محصولات و خدمات دیجیتال بانک مسکن به مردم معرفی و بانکداری الکترونیک محور فعالیت بانک قرار گیرد.

این جلسه با موضوع ایجاد ساز و کار، برنامه‌ریزی، هدایت، پشتیبانی و نظارت بر اجرای برنامه‌های تحول دیجیتال بانک مسکن برگزار شد.

همچنین طی این جلسه در خصوص ارایه محصولات الکترونیک آتی بانک در حوزه کسب و کار و چگونگی تقسیم کار بخش‌های مختلف، آموزش، روابط عمومی، بازاریابی، بانکداری الکترونیک و … بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

https://tejaratava.ir/?p=75257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.