• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

۱۲۰۰ میلیارد تومان زیان صنعت گردشگری جهان ناشی از کرونا

  • کد خبر : 27579
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
۱۲۰۰ میلیارد تومان زیان صنعت گردشگری جهان ناشی از کرونا
کریم نجفی برزگر گفت: 1200 میلیارد تومان زیان صنعت گردشگری جهان ناشی از کرونا بوده و بیش از 120 میلیون شغل در این بخش از بین رفته است.

رئیس شبکه مجازی دانشگاه های جهان اسلام با بیان اینکه گردشگری بعد از شیوع ویروس کرونا کاهش داشته است، اظهار کرد:  در این مدت ۱۲۰۰ میلیارد تومان زیان صنعت گردشگری جهان ناشی از کرونا بوده و بیش از ۱۲۰ میلیون شغل در این بخش از بین رفته است.
کریم نجفی برزگر با بیان اینکه ویروس کرونا ضررهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وارد کرده اما پدیده ای برای ظهور پدیده های جدید هم بوده است، افزود: در حال حاضر بسیاری از دانشگاه ها به صورت مجازی فعالیت می کنند و این مغایر با سیاست های آموزشی قبل بود و این نشانه تغییر رویکرد است و ظرفیتی برای جذب هزاران دانشجوی خارجی در دانشگاه های کشور است.
او با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم راه برون رفت از مشکلات ناشی شیوع ویروس کرونا پیدا کنیم، اظهار کرد: حدیثی از امیرالمومنین هست که تاکید دارد که سفر کردن مزیت های همچون دوری از غم، کسب معیشت، کسب دانش و…وجود دارد.
همچنین احسان موسوی خانقاه استاد دانشگاه و معاون مرکز تحقیقات پیشرفته ام اف تی در نشست تخصصی گردشگری در پسا کرونا با اشاره به اینکه سازمان جهانی گردشگری در تعریف سفر یه موضوع انسان، مکان و زمان پرداخته است، گفت: امروزه الگوی توریست که مورد تایید سازمان جهانی گردشگری است براساس مکان تعیین شده و در شرایط کنونی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است.

https://tejaratava.ir/?p=27579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.