• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
3
رئیس کل بیمه مرکزی نامه تقدیر فرستاد؛

کسب رتبه سوم بیمه دانا در بخش مطالعات و پژوهش‌های اجتماعی، از هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور

  • کد خبر : 22306
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کسب رتبه سوم بیمه دانا در بخش مطالعات و پژوهش‌های اجتماعی، از هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور
شرکت بیمه دانا موفق به کسب رتبه سوم بخش «مطالعات پژوهش های اجتماعی» در هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی در نامه ای خطاب به مجید ملازاده مدیر روابط عمومی بیمه دانا، کسب رتبه سوم این شرکت در هشتمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور را تبریک گفت.

وی در این نامه گفت: جشنواره روابط عمومی های برتر محلی است برای انعکاس آنچه که در بخش‌های ارتباطات، تبلیغات، افکار سنجی و هم افزایی رسانه ای در حال انجام است و می تواند بازتابی از توان و خلاقیت روابط عمومی ها نیز محسوب شود.

وی افزود: موفقیت روابط عمومی شرکت بیمه دانا در کسب رتبه سوم بخش مطالعات پژوهش های اجتماعی، در قالب هشتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور، شایسته تحسین است و می تواند به عنوان یک تجربه موفق برای شرکت‌های بیمه دیگر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل بیمه مرکزی در پایان اظهارات خود، از ملازاده، مدیر و سایر همکاران روابط عمومی بیمه دانا، بابت تنظیم درست و اجرای مناسب  مأموریت های محوله قدردانی و از پروردگار یگانه برای وی و همکاران پرتلاش این روابط عمومی، بهروزی و موفقیت آرزو کرد.

گفتنی است: روابط عمومی بیمه دانا در حوزه رسانه نیز چهار دوره متوالی است که در بخش تولید اخبار صنعت بیمه، طبق اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، در شبکه اطلاع رسانی این وزارتخانه، رتبه نخست اطلاع رسانی را به دست آورده است.

https://tejaratava.ir/?p=22306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.