• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت گرامیداشت قیام پانزده خرداد و رحلت امام خمینی(ره)

  • کد خبر : 23786
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت گرامیداشت قیام پانزده خرداد و رحلت امام خمینی(ره)

مدیرعامل بانک شهر در پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز قیام پانزده خرداد، سالگرد رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام احمد درخشنده به شرح زیر است:

بسمه تعالی

خرداد، همواره طنین آوای سوگ ایرانیان دراندوه فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و نیز پژواک قیام ملت مومن و انقلابی ایران در ١۵ خرداد ١٣۴٢ است که هم صدا با امام امت، به سوی افق های روشن آزادی و رهایی و آرمان های انسانی رهسپار شدند و جهانی آکنده از برابری و برادری را در قلب های مومنان و آزادیخواهان به تصویر کشیدند.
حضرت امام خمینی(ره) پرچم آرمانهای اسلامی و ایرانی را دیگر بار در کشور برافراشت و با رهبری عالمانه ، مردم ایران را یکدل و یکصدا ساخت و خود نیز الگوی عدالت گستری و پیشوای مومنان جهان شد و انقلابی را بنیان نهاد که یاور و پناهگاه مظلومان باشد.
و اینک به واسطه لطف بیکران الهی، مقام معظم رهبری، با اندیشه رشدیافته در مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، رهبری ملت آزاده ایران را بر عهده دارد.
اینجانب سالروز رحلت غم بار حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را به مردم مومن و شریف ایران و همکاران عزیزم در بانک شهر تسلیت عرض می کنم.
امیدوارم با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا، تحت فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی)، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی نام سرزمین عزیزمان ایران همت گماریم.

احمد درخشنده
مدیرعامل

https://tejaratava.ir/?p=23786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.