• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

  • کد خبر : 30124
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۹
پیام تسلیت مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق با صدور پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت و تعزیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
« السَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ »
 
محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند.
عاشورا نماد روشنفکری ، عشق و همدلی، عزت ، جهاد، فرهنگ و مکتب انسان سازی است که فرزندان غیور این ملت در تاسی از آن فرهنگ ناب اسلامی با مجاهدت و مبارزه در مقابل دشمنان، به اوج کمال انسانی که همانا شهادت در راه خدا بود دست یافتند.
واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.
اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان و علمدار با وفایش حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) را که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های خاندان پاک رسالت است را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور ایران علی الخصوص خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تسلیت عرض می نمایم. امید آنکه رهرو راستین آن امام آزاده باشیم.
اسلام کریمی
مدیرعامل

https://tejaratava.ir/?p=30124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.