• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پرداخت بیش از ۸ میلیارد ریال خسارت آتش سوزی شرکت راه اندود ماکان توسط بیمه پاسارگاد

  • کد خبر : 22660
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
پرداخت بیش از ۸ میلیارد ریال خسارت آتش سوزی شرکت راه اندود ماکان توسط بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد در شعبه اصفهان با ارزیابی معاونت فنی مدیرعامل، مدیریت بیمه های آتش سوزی، کارشناس ارزیاب بیمه مرکزی و کارشناسان و مدیریت شعبه در کوتاه ترین زمان ممکن خسارت شرکت راه اندود ماکان را که به علت حادثه آتش سوزی در اثر انفجار مخزن محصول متحمل خسارت شده بود ، به مبلغ ۸ میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال پرداخت کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، رضا زیارتی مدیر منطقه اصفهان بیان کرد: شرکت راه اندود ماکان که در زمینه تولید قیر مظروف و فله فعالیت دارد ،  در تاریخ ۲۷دی ماه ۱۳۹۹ در اثر انفجار مخزن محصول دچار حادثه شد. با اعلام گزارش حادثه از محل بیمه نامه آتش سوزی این شرکت، نزد شعبه اصفهان بازدید اولیه خسارت و ارزیابی های لازم در همان تاریخ صورت گرفت.
مدیر منطقه ۳ بیمه پاسارگاد افزود: مرحله اول مبلغ خسارت تعیین شده به صورت علی الحساب در کوتاه ترین زمان ممکن توسط شرکت بیمه پاسارگاد پرداخت شد و همچنین مرحله دوم پس از ارائه گزارش تکمیلی توسط کارشناس ارزیاب بیمه مرکزی و پیشنهاد معاونت فنی و تأیید مدیر عامل به بیمه گذار تقدیم شد. با توجه به روند پرونده و مراحل رسیدگی به این خسارت در نهایت پس از تایید هیأت مدیره ، الباقی مبلغ خسارت به بیمه گذار زیان دیده در اولین ماه سال جاری پرداخت شد.
شرکت راه اندود ماکان، تنها با مبلغ حق بیمه ۷۵۰ میلیون و ۸۵ هزار ریال بیمه نامه آتش سوزی خود را خریداری نموده بود که این بیمه نامه در سال جاری نیز تمدید شده است. همچنین این شرکت تعهدات بیمه نامه های مربوطه را در رشته های آتش سوزی ، مسئولیت و باربری نزد بیمه پاسارگاد سپرده است.

https://tejaratava.ir/?p=22660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.