• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
6

واریز بیش از۲۰۰هزار میلیارد ریال وجوه خرید تضمینی گندم توسط بانک کشاورزی

  • کد خبر : 28778
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
واریز بیش از۲۰۰هزار میلیارد ریال وجوه خرید تضمینی گندم توسط بانک کشاورزی
با عاملیت بانک کشاورزی بیش از 201هزار میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم تا 10مردادماه سال جاری به حساب کشاورزان واریز شده است که تاکنون بی سابقه بوده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، از آغاز فصل خرید گندم تا ۱۰مردادماه سال جاری ،۱۸۶۶ مرکز خرید در کشور، بالغ بر ۴ میلیون و۳۱۴هزارتن گندم با ارزش بیش از ۲۱۷هزار میلیارد ریال را در قالب ۸۴۴هزار و ۸۵۲ محموله از کشاورزان خریداری کرده اند.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی مبلغی بیش از ۲۰۱۷۲۰ میلیارد ریال از مجموع  217630 میلیارد ریال وجوه گندم خریداری شده را به حساب کشاورزان واریز کرده و عملیات پرداخت همچنان ادامه دارد.

این گزارش می افزاید،بانک کشاورزی در اجرای سیاست های دولت و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید در بخش کشاورزی و با توجه به اهمیت گندم به عنوان غله استراتژیک در ایران و جهان و نقش محوری آن در امنیت غذایی کشور،عاملیت خرید تضمینی گندم را بر عهده دارد و در اجرای این مأموریت، در سال جاری مبلغ  55 هزارمیلیارد ریال درقالب تسهیلات مورد نیاز به شرکت بازرگانی دولتی ایران اختصاص داده است که تا کنون ۵۰هزارمیلیارد ریال آن پرداخت شده است.

https://tejaratava.ir/?p=28778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.