• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

همایش ملی اسوه های ایثار با حمایت بانک ایران زمین برگزار شد

  • کد خبر : 23014
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
همایش ملی اسوه های ایثار با حمایت بانک ایران زمین برگزار شد
با هدف ترویج ارزشهای متعالی دفاع مقدس و تکریم از مقام شامخ ایثارگران گرانقدر و خانواده معزز شهدا، همایش ملی اسوه های ایثار مجموعه وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، مراسم ملی اسوه های ایثار با حضور معاون محترم رئیس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل بانک‌ها و سازمان‌های تابعه آن وزارتخانه، جمعی از ایثارگران بانک ایران مین همزمان با ایام سالروز آزاد سازی خرمشهر روز سه شنبه مورخ چهارم خرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۲ در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در حاشیه این مراسم علی فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین با تاکید بر  حفظ و بزرگداشت مقام والای شهدای جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز بیش از هرزمان دیگری برای رفع مشکلات و کاستیها و برآمدن روزهای خوب نیازمند الگو برداری از اهداف بلند ومقدس شهدا در کشور هستیم.

وی افزود: امیدواریم نسل جوان ما با اراده ای استوار و تلاش مستمر وهمدلی زمینه را برای ادامه مسیر آنان در تحقق اهداف بلندکشور فراهم نمایند.

فتاحی همچنین با اشاره به اهمیت تقدیر از همکاران ایثارگر و خانواده معززشهدا گفت: سرمایه انسانی این بانک هر ساله با فرارسیدن هفته دفاع مقدس ضمن ارج نهادن به رشادت و ایثار گریهای این قشر گرانسنگ از طی مراسمی تقدیر به عمل می آورد.

https://tejaratava.ir/?p=23014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.