• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

معرفی کتاب “با دمپایی وارد فروش نشوید”

  • کد خبر : 27413
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
معرفی کتاب “با دمپایی وارد فروش نشوید”
با حمایت مدیریت منطقه ۲ ، به همت و قلم امین صفری عضو هیأت مدیره شرکت نمایندگی سبز اندیشان مهر هاتف بیمه پاسارگاد کد ۵۰۱۶ شهرستان گناباد و در ادامه حضور فرهنگی بیمه پاسارگاد در جهت افزایش دانش بازاریابی و فروش بیمه خصوصاً بیمه های عمر در میان شبکه فروش، کتاب “با دمپایی وارد فروش نشوید” با پیشگفتاری از پرویز درگی (رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران) چاپ و منتشر شد.

با حمایت مدیریت منطقه ۲ ، به همت و قلم امین صفری عضو هیأت مدیره شرکت نمایندگی سبز اندیشان مهر هاتف بیمه پاسارگاد کد ۵۰۱۶ شهرستان گناباد و در ادامه حضور فرهنگی بیمه پاسارگاد در جهت افزایش دانش بازاریابی و فروش بیمه خصوصاً بیمه های عمر در میان شبکه فروش، کتاب “با دمپایی وارد فروش نشوید” با پیشگفتاری از  پرویز درگی (رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران) چاپ و منتشر شد.

در این پیشگفتار به منظور آشنایی خوانندگان آمده است : کتاب “با دمپایی وارد فروش نشوید” در زمره کتاب های مهارتی است. این کتاب پدید آورنده ی فرصت های طلایی است که باید مغتنم شمرد. مؤلف در قالب صفحات کمتر و حتی عبارت های کوتاه تر، سهم قابل توجهی از آنچه را که خوانده تقدیم خواننده می کند.

در این کتاب هرکجا لازم بوده، شما با استفاده از تلفن همراه می توانید فراتر از نوشته ها به تصاویر، سایت ها و فضای لازم ورود پیدا کنید.

تمرین، تمرین، تمرین، طنین صدایی است که از این کتاب بر می خیزد و به آن وفادار مانده است.

https://tejaratava.ir/?p=27413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.