• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

رشد ۴۰ درصدی حجم معاملات بورس کالا

  • کد خبر : 29851
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
رشد ۴۰ درصدی حجم معاملات بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۲ مرداد ماه یک میلیون و ۴۳۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۱ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل رشد ۴۰ درصدی حجم معاملات را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۶۱ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۱۲۲ هزار و ۲۶۸ تن فولاد، یک هزار و ۹۸۰ تن مس، ۳ هزار و ۳۶۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۴۲۵ تن شمش روی، ۸۴۵ هزار و ۷۵۰ تن سیمان، ۹۰ هزار تن سنگ آهن و ۱۰ کیلوگرم شمش طلا معامله شد.

شایان ذکر است در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۳۶۹ هزار و ۳۲۸ تن انواع کالا به ارزش ۴۶ هزار میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۲۴ هزار و ۱۰۰ تن وکیوم باتوم، ۵۰ هزار و ۱۲۹ تن قیر، ۷۵ هزار و ۶۹۷ تن مواد پلیمری، ۳۹ هزار و ۵۳۴ تن مواد شیمیایی، ۴۹ هزار تن لوب کات، ۳ هزار و ۳۸۷ تن روغن پایه، ۱۰۰ تن آرگون، یک هزار و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی و ۲۴ هزار و ۵۹۵ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۷ هزار و ۹۲۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

https://tejaratava.ir/?p=29851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.