• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

تقدیر از مدیرعامل ایرانسل برای توسعۀ زیرساخت ارتباطی استان فارس

  • کد خبر : 22354
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
تقدیر از مدیرعامل ایرانسل برای توسعۀ زیرساخت ارتباطی استان فارس
مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات استان فارس با ارسال یک لوح سپاس، از مدیرعامل ایرانسل برای اهتمام به توسعۀ زیرساخت‌های ارتباطی این استان، تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این لوح سپاس، مهندس مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات استان فارس، به دلیل «جذب و هزینه‌کرد اعتبارات مناسب در راستای توسعۀ زیرساخت‌های فیبرنوری و سایت‌های مخابراتی و سرویس‌های پیشرو در استان فارس» که باعث بهبود وضعیت ارتباطی استان شده، از دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل قدردانی کرده است.
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، در اسفند ماه سال ۱۳۹۹، پس از راه‌اندازی چهار سایت تجاری نسل پنج تلفن‌همراه در تهران، توسعۀ پوشش ۵G در سراسر کشور را از شهر شیراز، مرکز استان فارس، آغاز کرد و خدمات آخرین نسل ارتباطات همراه جهان را در اختیار مردم این شهر قرار داد.
ایرانسل همچنین با اجرای ۱۸۰ کیلومتر فیبر نوری در شهر شیراز، به توسعۀ زیرساخت ارتباطی این شهر همت گماشته و اجرای ۱۵۰ کیلومتر مسیر جدید فیبر نوری را در برنامه دارد.
ایرانسل همچنین در سال ۱۳۹۹، موفق به احداث ۴۰ سایت ارتباطی جدید در شهر شیراز و حومه شد.
ایرانسل توانسته است علاوه بر توسعۀ کامل زیرساخت ارتباطی شهری در استان فارس، توسعۀ سریع پوشش شبکۀ اینترنت پرسرعت همراه نسل سه و چهار روستایی را نیز اجرا کند و در سال ۱۳۹۹، موفق به راه‌اندازی سایت‌های جاده‌ای، در محورهای آسپاس-کاکان، اوز-بختیارویه و فاریاب-اخند شده است.

https://tejaratava.ir/?p=22354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.