• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

تبدیل تجربیات به دانش در بانک توسعه تعاون اجرایی می شود

  • کد خبر : 27473
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
تبدیل تجربیات به دانش در بانک توسعه تعاون اجرایی می شود

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون : به منظور انباشت تجربه وتکمیل فرایندهای مدیریت دانش در بانک توسعه تعاون اقدامات موثری در دست اجرا است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، شیخ زاده با اشاره برنامه های‌‌ بنیادی مدیریت دانش در این بانک گفت: تبدیل دانش پنهان به دانش آشکار سازمانی و شکل‌گیری حافظه سازمانی از راهبرد مهم سودآوری بانکی محسوب می شود که ترسیم و اجرای ابعاد ساختاری (کلان و خرد)، فرایندی و مطالعاتی آن در برنامه های عملیاتی بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۰ همسو با نظام نامه مدیریت دانش ابلاغ شده از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور گنجانده شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، ایرج شیخ زاده از سیاستگذاری ساختاری و فرایندی مدیریت دانش در بانک توسعه تعاون خبر داد و گفت: برنامه جدی برای طراحی ساختاری و فرایندی مدیریت دانش به عنوان محرک و پیشران سایر ابعاد مدیریت در بانک توسعه تعاون در حال تدوین و پیاده سازی است که زمینه عملیاتی شدن مدیریت دانش و تجربیات مدیران و کارکنان را در بانک بیش از پیش فراهم خواهد ساخت.
وی افزود: کمیته عالی مدیریت دانش بانک توسعه تعاون در حوزه معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات با محوریت مرکز آموزش و پژوهش و عضویت روسای ادارات کل مرتبط تشکیل و سیاست های کلان مربوط به گردآوری و تسهیم دانش را تعیین و راهبری خواهد کرد.
وی درباره ابعاد ساختاری مدیریت دانش در بانک توسعه تعاون اعلام کرد: دبیرخانه مدیریت دانش بانک توسعه تعاون در ساختار اداره کل آموزش مدیریت مرکزآموزش وپژوهش و به عنوان بازوی اجرایی کمیته عالی مدیریت دانش ایجاد و آغاز به فعالیت خواهد کرد که زمینه توسعه فعالیت های دانش و تجربه محور مرکز آموزش و پژوهش و تبدیل تجربیات و دانش پنهان به دانش صریح در بانک توسعه تعاون را فراهم خواهد ساخت.
به گفته شیخ زاده، ابعاد ساختاری و فرایندی مذکور طراحی و نهایی شده و با تایید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در بانک توسعه تعاون عملیاتی خواهد شد.

https://tejaratava.ir/?p=27473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.