• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3
در نشست تبيين اهميت سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در شركت پاكسان؛

بیانات رهبری فصل الخطاب انتخاب اصلح است

  • کد خبر : 24839
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
بیانات رهبری فصل الخطاب انتخاب اصلح است
پايگاه خبري تحليلي پاکسان نيوز: به منظور تبيين اهميت انتخاب رئيس جمهور اصلح و با توجه به نزديكي به زمان انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري، جلسه اي با حضور آقاي حسيني از هاديان سياسي سپاه محمد رسول الله در شركت پاكسان برگزار شد.

پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: به منظور تبیین اهمیت انتخاب رئیس جمهور اصلح و با توجه به نزدیکی به زمان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، جلسه ای با حضور آقای حسینی از هادیان سیاسی سپاه محمد رسول الله در شرکت پاکسان برگزار شد.

در این جلسه که حسن بقائی مدیرعامل پاکسان، جمعی از معاونین، مدیران و پرسنل این مجموعه حضور داشتند حسینی ضمن تشریح وضعیت حساس کنونی که چشم جهانیان به این انتخابات دوخته شده، حضور پرشور در پای صندوق های رای را عامل یأس دشمنان معرفی کرد و در ادامه انتخاب درست در سرنوشت ایران را راه اقتدار ایران اسلامی معرفی کرد.

وی در بخش دیگری از این رویداد ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، سخنان ایشان را فصل الخطاب انتخاب اصلح معرفی و بر آن تاکید کرد.

حسینی، حضور در انتخابات را فریضه‌ای دینی، شرعی و میهنی برشمرد و خواهان حضور همه جانبه پرسنل پاکسان در پای صندوق های رای روز جمعه ۲۸ خردادماه سال جاری شد.

این مراسم با نظر مساعد حسن بقائی مدیر عامل پاکسان و همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای این مجموعه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات پاکسان برگزار شد.

https://tejaratava.ir/?p=24839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.