• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

با حکم مشاور رییس جمهور؛ «سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب شد

  • کد خبر : 19999
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
با حکم مشاور رییس جمهور؛ «سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب شد
با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «حمیدرضا مومنی» در این حکم، «حسین گروسی» را به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب کرد.
مشاور رییس جمهور در این حکم آورده است؛ با عنایت به تفویض اختیار رئیس جمهور محترم و در اجرای ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و در راستای صیانت از شرایط مالی و اداری و تا تعیین تکلیف نهایی وضعیت هیات مدیره، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند» منصوب می شوید.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی افزوده است؛ امید است با عنایت به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یاد شده با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، با اتکال به خداوند متعال و با تشریک مساعی کلیه همکاران سازمان منطقه، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف آن منطقه در طول خدمت نقش موثر و سازنده ای ایفا نمایید.
گفتنی است؛ «حسین گروسی» پیش از این مسئولیت معاونت حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را برعهده داشت.

https://tejaratava.ir/?p=19999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.